Saytın Ən varlısı ol : Kamal48 - 10 manat
Sayta Daxil Olun!
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 11:25) |
Əbu Hüreyrə rəvayət edir ki, Peyğəmbərdən belə eşidib: Əbül-Qasimin canı əlində olana and olsun, İsa ibn Məryəm ədalətli və müdrik xəlifə olaraq zühur edəcək. O, xaçı məhv edəcək, donuzları öldürəcək, fikir ayrılığı və narazılığı aradan qaldıracaq. Ona pul təklif ediləcək, lakin o qəbul etməyəcək. Sonra İsa (ə) mənim məzarımın yanında dayanacaq və deyəcək: "Ya Muhəmməd!” Mən də ona cavab verəcəyəm.
İbn Həcər əl-Heysəmi deyir:
(Bu hədisi) Əbu Yalə rəvayət etmişdir, ricalları Səhihin ricallarıdır.
Hafiz Heysəmi, Məcməuz-Zəvaid, c.8, s.144 (387), №13813
Müsnəd Əbu Yalə, c.11, s.462, №6584
Bu kitabdakı rəvayətlərin sənədlərini təhqiq edən sələfi mühəddis Hüseyn Səlim Əsəd sənədinin SƏHİH olduğunu qeyd etmişdir.
Həmçinin, bu hədisi İbn Həcər əl-Əsqəlani özünün "Mətalibul-Aliyə" kitabında rəvayət etmiş və sihhəti barədə sükut etmişdir.
İbn Həcər əl-Əsqəlani, Mətalibul-aliyə, c.13, s.13, №4628
Səd b. Nasir ə...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 11:26) |
Şiə sözünün mə᾿nası lüğət kitablarında tabe, ardıcıl kimi göstərilmişdir.
Әrəb dilində «şiətur-rəcul» sözü deyildikdə, o kişinin arxasıyca gedən, ona tabe olan mə᾿nası nəzərdə tutulur.
Məşhur Әhli-sünnə lüğət və ədəbiyyatçıları Firuzabadi «Qamusul-lüğət» və İbni-Әsir «Nihayətul-lüğət» kitabında şiə sözünün mə᾿nası haqda belə yazırlar:
«Həqiqətən bu ad (şiə) Әli (ə)-ı və onun Әhli-beytini sevənlərə şamil olurdu. Daha sonra bu ad onrlar üçün xüsusiləşdi».
Şiə məzhəbi ardıcılları Әli (ə)-ın tabeləri olduqları üçün onlara aid edilən bu ad sonradan xüsusiləşdi. Belə bir sual ortaya çıxır: Nə üçün bu məzhəb Həzrət Məhəmmədin (s) ümməti kimi müsəlman deyil, sonradan qondarılmış şiə adını daşıyır?
Cavab:
1. Biz insanlar yalnız və yalnız öz yaradanımıza baş əyir, Ona itaət edirik. Allahdan başqa heç bir kəsin əmrinə itaət etmək bizim vəzifəmiz deyildir. Fiziki və ya mə᾿nəvi gücündən asılı olmayaraq, kimsənin bizlərə göstəriş ve...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 11:26) |
Dəfələrlə bəzi cahil insanların bu əhvalatı Əlinin Ömərlə yaxşı münasibətdə olduğunun sübutu kimi bizə göstəriblər. Amma onlar heç fikirləşmirlər ki, əgər bu səhih məlumatdırsa niyə o nə Buxaridə, nə Müslümdə, nə digər səhihlərdə, hətta müsnədlərin heç birində yoxdur?
Bu saxta məlumat bu kitablarda yazılıb:
1. Al Istiab cild 4 səh 492
2. Asad al Qaybah fi Marifathul Sahaba cild 5 səh 367
3. Tarix Bağdad cild 6 səh 182
4. Tarix Xamis cild 2 səh 384 Zikr Umm Kulsum
5. Təbəqət ibni Sa'd cild 8 səh 463 Zikr Umm Kulsum
6. Savaiq al Muhriqa səh 94
7. Zaxair al Akba səh 168 və 169
8. Asaaf al Ganin səh 162
9. Əl Isabə cild 4 səh 321.
Görək bunlar bu haqda nə yazırlar:
Əbu Ömar deyir: Ömər Əlinin qızını almaq istəyirdi, amma Əli dedi ki, o hələ çox cavandır (uşaqdır), amma Ömər təkid edirdi. Əli dedi ki, mən qızı sizin yanınıza göndərərəm, əgər o sizin xoşunuza gəlsə deyin: "mən razıyam”. Əli qızına bir ...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 11:27) |
Bə'zi müsəlmanlar Əbu-Bəkrin xilafətə daha layiq olmasına və Peyğəmbərin (s) buna işarə etməsinə istinad edirlər. Buna səbəb İbn-əl-Cəvzininin öz sənədilə Əlidən (ə) rəvayət etdiyi hədisdir, Əli (ə) deyir: "Peyğəmbər (s) vəfat edərkən, Əbu-Bəkri, namaz qılmaq üçün təqdim etdi. Peyğəmbərin (s) dinimiz üçün razı bildiyini, biz də dünyamız üçün razı bildik və Əbu-Bəkri təqdim etdik." { İbn-əl-Cəvzi. "Səfvətus-səfvə" kitabı. } Bu rəvayət ağ yalandır. Əlidən (ə) bu hədisin rəvayət olunmasını iddia edənlər bilməlidirlər ki, O Həzərət və ətrafında cəm olan məşhur səhabələr Əbu-Bəkrə müxalif olunmuş və yalnız altı aydan sonra ona bey'ət etmişdir. Əgər bu rəvayət doğrudursa, onda gərək İmam Əli (ə) ən əvvəl bey'ət etməliydi.
Əlinin (ə) Əbu-Bəkrə müxalif olması bu rəvayətin saxta olmasına kifayət edir. Buna əlavə olaraq adı çəkilən rəvayətin yalan olmasını başqa dəlillərdə sübuta yetirir:
1. Peyğəmbərin (s) şərafətli öm...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 11:29) |
Əhli-sünnət alimləri öz kitablarında ilk müsəlman olaraq kimi zikr etmişlər?
Sual: Əhli-sünnət alimləri öz kitablarında ilk müsəlman olaraq kimi zikr etmişlər?
Cavab: Əhli-sünnət alimlərinin kitablarındakı ifadələrə qısa nəzər salmaqla başa düşmək olar ki, onların çoxu Əli (əleyhis-salam)-ın islamı hamıdan əvvəl qəbul etməsini aşkar qeyd etmiş və buna görə də onu mədh etmişlər:
1 - Əbu Cəfər İskafi yazır:
وَاِذَا تَأَمَّلْنَا الرَّوَایَاتِ الصَّحِیحَةَ وَالْأَسَانِیدَ الْقَوِیَّةَ الْوَثِیقَةَ وَجَدْنَاهَا کُلَّهَا نَاطِقَةً بِاَنَّ عَلِیّاً (عَلَیْهِ السَّلاَمُ) اَوَّلُ مَنْ اَسْلَمَ
"Əgər səhih, sənədləri güclü və mötəbər rəvayətlərə nəzər salsaq, başa düşərik ki, o rəvayətlərin hamısı Əli (əleyhis-salam)-ın ilk müsəlman olmasına dəlalət edir.” (1)
2 - Zəhəbi yazır:
ثَبَتَ عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قاَلَ: اَوَّلُ مَنْ اَسْلَمَ عَلِىٌّ
"İbn Abbasdan nəql olunanlara görə ilk müsəlman Əlidir.” (2)
3 - Mühib Təbər...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 11:30) |
İslam tarixi.
Sual: Əhli-sünnət alimləri "əleykum bi sünnətil-xuləfaur-raşidin...” hədisini necə izah edirlər?
Cavab: Əhli-sünnət alimləri Peyğəmbər (səlləllahu əleyhi və alih)-dən nəql olunan (səhih olan)
عَلَیْکُمْ بِسُنَّتِی وَسُنَّةِ الْخُلَفَاءِ الرَّاشِدِینَ الْمَهْدِیِّینَ فَتَمَسَّکُوا بِهَا ، وَعَضُّوا عَلَیْهَا بِالنَّوَاجِذِ ، وَإِیَّاکُمْ وَمُحْدَثَاتِ الْاُمُورِ فَإِنَّ کُلَّ مُحْدَثَةٍ بِدْعَةٌ وَکُلَّ بِدْعَةٍ ضَلَالَةٍ
"Mənim sünnətimə və məndən sonra hidayət olunmuş raşidi xəlifələrin sünnətinə sarılın və iltizamlı olun, onu dişinizlə-dırnağınızla qoruyub saxlayın, saxta (kitab və sünnətin əksinə olan) işlərdən uzaq olun! Çünki hər saxta iş bidətdir və hər bidət də zəlalətdir” – hədisini camaatın seçimi, yaxud Əbubəkrin təyini, yaxud da şura tərəfindən təyin olunan və xilafət kürsüsünə əyləşən şəxsə aid etmişlər. Amma bu yozum səhih deyildir; çünki, ağıl qəbul etmir ki, Peyğəmbər heç bir ...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 11:31) |
Allah, müqəddəs şəxslərin qəbirlərini pir qərar verməyi, orada məscid tikməyi, namaz qılmağı bizlərə qadağan etməyib, Peyğəmbər(s) və Əhli-Beytin məzarlarının üstündə məscid tikməyin İslama heç bir ziyanı yoxdur. Məlumat üçün qeyd edək ki, təkcə şiələr yox, Əhli-Sünnə məzhəbləri də övliyaların qəbirlərinin üstündə məscid tikiblər. İstər şiələr, istərsə də sünnülər bunu özbaşına yox, Quran ayəsinə və Quran ayəsinin təfsirinə əsasən ediblər: ''Onların qəbirlərinin üstündə bina düzəltdik. Bu işdə qalib gəlmiş başqa dəstə (möminlər) dedilər. Onların qəbirlərini məscid qərar verəcəyik.'' yəni orada məscid tikəcəyik, ''Kəhf'' surəsi, ayə-21 də belə buyurulur. Bu ayədən açıq-aydın görünür ki, qəbri pir etmək (üzərində məscid tikmək) heç də haram deyil və bunu növbəti hədisdən də başa düşmək olar: ''Peyğəmbərimizin qızı Həzrət Fatimeyi Zəhra(s.ə.) cümə günləri əmisi şəhid Həmzənin qəbrinin yanına gedib namaz qılır və ona gözyaşı tö...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 11:33) |
Qurana nəzər salaq və görək səmavi kitabımız bizə Allahdan qeyrisinə and içməyi haram bilirmi?! Lakin biz Allah kitabına baxdıqda görürük ki, Allah-təala təkcə ''Şəms'' surəsində doqquz məxluqa and içir. Ancaq bir ayədə rast gəlmirik ki, Allah-təala bunu bizə haram bilsin. Allah-təala buyurur: ''And olsun əncirə və zeytuna. And olsun Tur Sinaya. And olsun bu əmin şəhərə (Məkkəyə).'' (''Tin'' surəsi) ''Ey Peyğəmbər! Sənin canına and olsun ki, onlar öz şəhvət sərxoşluqlarında sərgərdandırlar.'' (''Hicr'' surəsi, ayə-72) ''And olsun qələmə və mələklərin yazdığına.'' (''Qələm'' surəsi, ayə-1) Yox əgər deyilsə ki, ancaq Allah-təala and içə bilər. Cavab olaraq demək lazımdır ki, Allahın heç bir şeyə ehtiyacı yoxdur, o cümlədən and içməyə də. Quran bəşərə ona görə göndərilib ki, biz ondan ibrət götürək və ona uyğun hərəkət edək. Hədislərə baxsaq görərik ki, Peyğəmbər(s) də mə...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 11:33) |
Şiələr səcdəyə gedərkən alınlarını təmiz yerə qoymaq məqsədilə torpaqdan olan möhürə qoyurlar.''Peyğəmbərin(s) səhabələri səcdə zamanı alınlarını torpağa qoyurdular.'' Bu hədis böyük əhli-sünnə alimlərinin kitabında gəlib, o cümlədən, ''Əs-sünnənül-Kübra'' (c. 2, səh.105), ''Müstədrəki Hakim'' (c. 1, səh.270), ''Sünnəni Beyhəqi'' (c. 2, səh.103). Hədisdən açıq-aydın görünür ki, Peyğəmbərin(s) yaxınları da səcdə zamanı alınlarını torpağa qoyurdular. Əgər Peyğəmbər(s) və səhabələri alınlarını torpağa qoyurdularsa, bizlər də onlardan ibrət götürməliyik. Peyğəmbər(s) buyurur: ''Torpaq mənim üçün səcdə yeri və pak qərar verilmişdir.'' Bu hədis isə ''Kənzül-ümmal'' (c. 7, səh.465), ''Əl-Müsənnif'' (c. 1, səh.392), ''İrşadus-Sari'' (c. 1, səh.405) kitablarında gəlmişdir. Peyğəmbər(s) buyurur: ''Allahdan ötrü alnını torpağa qoy.'' Bu hədisi də ''Səhihi Müslüm'' (c. 1, səh.371), ''Səhihi Buxari'' (c. 1, səh.91), ''Sün...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 11:34) |
Sübh namazının vaxtı, sübhün açılmasından günəşin doğmasına qədərdir. Zöhr və Əsr namazının vaxtları günorta çağının başlanmasından günəşin batmasına qədər olan müddətdir. Məğrib və İşa namazlarının vaxtı günəşin qürubundan gecə yarısına qədərdir. Quranın ''İsra'' surəsinin 78-ci ayəsində buyurulub: ''Gün batandan gecə qaranlıq düşənədək namazını qıl və habelə səhər (sübh) namazını (da qıl)…'' İslam Peyğəmbəri(s) müsəlmanlara rahat olsun deyə zöhr və əsr namazlarının, məğrib və işa namazlarının birlikdə qılına biləcəyinə izn vermişdir. Ərəfatda günəş batarkən camaat ''namaz, ya Rəsuləllah!'' dedi, lakin Peyğəmbər(s) belə buyurdu: ''Məşərül-həramda Məğrib namazını gecikdirdilər və İşa namazıyla birlikdə qıldılar ki, bu da əda idi, qəza deyildi.'' Şiələrin namazı birləşdirib qılması göründüyü kimi, özbaşınalıq deyil, ümumiyyətlə şiələrin bütün əməlləri Allahın əmri, Peyğəmbərin buyruğuna əsasəndir. ''Peyğəmbər(s)-lə bi...
Ardını oxu >>
Elave edilmiş fayl yoxdur
Yeniler yuxarıOnlayn Tanışlıq: 3421 / 1322