Saytın Ən varlısı ol : Kamal48 - 10 manat
Sayta Daxil Olun!
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 12:13) |
Bismillahir-rəhmanir-rəhim
Sual: İnsan yalnız Allahın bəndəsidir. Niyə siz Əbdülhüseyn, Əbdüləli, Əbdürrəsul adları qoyursunuz?
Cavab: Əbdin bir neçə mənası vardır:
1-Uluhiyyət müqabilində işlənilən əbd.
Bu məna həqiqətdə məmluk (sahib) mənasına işlənilir. Odur ki, Allahın bütün bəndələrinə deyilir. Allahın insana malik olması Allahın xaliq insanın məxluq olmasından irəli gəlir. Bu baxımdan Allah mülkündə olmağın rəmzi olan əbd vəsfi yalnız Allaha nisbət verilərək "Əbdullah” deyilir. Allah taala bu barədə "Məryəm” surəsinin 93-cü ayəsində buyurur:
﴿ إِن كُلُّ مَن فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ إِلَّا آتِي الرَّحْمَنِ عَبْدًا ﴾
"Göylərdə və yerdə olan bütün mövcudat Allahın yalnız bir əbdi, quludur.”
Həmçinin Allah taala həzrəti İsa (ə)-ın dilindən nəql edərək buyurur:
﴿ ... إِنِّي عَبْدُ اللَّهِ آتَانِيَ الْكِتَابَ وَجَعَلَنِي نَبِيًّا ﴾
"O dedi: Mən Allahın bəndəsi və quluyam. O, mənə kitab verd...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 12:13) |
Bildiyimiz kimi, dəstəmaz namazın müqəddimati işlərindən biridir. "Maidə” surəsində bu haqda buyurulur:
يَا اَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا اِذاقُمْتُمْ اِليَ الصَّلاةِ فَاغْسِلُوا وُجُوهَكُمْ وَ اَيْدِيَكُمْ اِليَ الْمَرافِقِ وَ امْسَحُوا بِرُوُوسِكُمْ وَ اَرْجُلَكُمْ اِليَ الْكَعْبَيْنِ
"Ey iman gətirənlər! Namaz üçün ayağa qalxdıqda, üzünüzü və əllərinizi - dirsəyə qədər - yuyun, başınıza və ayaqlarınıza kəbeynə qədər məsh edin.”("Maidə" surəsi, ayə 6)
Birinci cümlədə "əydi” sözü işlənmişdir. Bu söz ərəb dilində "əl” sözünün cəm formasıdır. "Yəd” sözü ərəb dilində müxtəlif mənalarda işlədilir. Məsələn: bəzi vaxtlar yalnız barmaqlara, bəzi vaxtlar biləkdən barmaqlara qədər olan hissəyə, bəzi vaxtlar dirsəkdən barmaqlara qədər yerə və bəzi vaxtlar da çiyindən aşağıyə (qola) deyilir.
Digər tərəfdən dəstəmazda qolun dirs...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 12:14) |
Bislmillahir-rəhmanir-rəhim
Sual: Dini
zəmanəyə uyğunlaşdırmaq olarmı? Cavab müsbət olduğu təqdirdə İslamın sabit
qayda-qanunlarıyla dinamik surətdə inkşaf edən, haldan-hala düşən dünyanı idarə
etmək olarmı?
Cavab: Bəli dini
zəmanəyə tətbiq etmək mümkündür. Və bu dünyanı da müqəddəs islam
qayda-qanularıyla idarə etmək mümkündür.
İslam
dini sonuncu səmavi din olduğu üçün qiyamətədək insanların bütün maddi və
mənəvi ehtiyaclarına cavab vermək iqtidarındadır. Elə bir problem, sual yoxdur
ki, islamın o barədə cavabı olmasın və çıxış yolu göstərməsin. İslamın
gəlişindən də məqsəd məhz budur ki, bəşəriyyətə əbədi xoşbəxtlik yolunu
göstərsin. Bəşəriyyətin əbədi xoşbəxtliyini təmin edən din şübhəsiz ki,
insanların bütün ehtiyaclarına cavabdeh olmalıdır. İnsanın ehtiyaclarına nəzər
salıb diqqət etdikdə məlum olur ki, insaını ehtiyacları iki növdür: birinci növ
ilkin və bəşəriyyətin cism...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 12:15) |
Cavab: Tovhid və şirk məsələləri ilə əlaqədar bəhslərdə ən mühüm şey onların meyarını təyin etməkdir ki, bu məsələ əsaslı şəkildə həll edilsin. Çünki bunlar tam şəkildə həll edilməyincə onların əsasında qurulan sair fəri (təfərrüati) məsələlər də heç vaxt həll olunmayacaqdır. Buna görə də tovhid və şirki müxtəlif yönlərdən, amma qısa şəkildə araşdırırıq:
1-Zatda tovhid
Zatda tovhid iki cür bəyan edilir:
a) Allah (kəlam elminin təbirincə Vacibulvücud) birdir və Onun oxşarı yoxdur. Bu da məhz Quranda müxtəlif ifadələrlə yad edilən tovhiddir:
لَيْسَ كَمِثْلِهِ شَيْءٌ
"Heç kəs Onun oxşarı və misli deyildir.” ("Rəd" 6, "Miləl və Nihəl"(Şəhristani) c.1)
Başqa ayədə buyurulur:
وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُوًا اَحَدٌ
"Heç bir şey Ona bərabər ola bilməz.” ("Ənam" 164)
Əlbəttə, tovhidin bu növü bəzən avam camaat arasında başqa cür təfsir edilir ki, özünə ədəd baxımından olan bir məna alır, yəni "Allah birdir, iki deyildir” deyilir. Bu qəbildən olan...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 12:15) |
Bu sualın cavabının ardınca digər bir sual irəli çıxır: O da bundan ibarətdir ki, nübüvvət məqamına çatan hər bir peyğəmbər hökmən imam da olmalıdır və yaxud imamət məqamına malik olan bir şəxs mütləq peyğəmbər də olmalıdırmı?
Bu sualın cavabı mənfidir. İndi bu məsələni vəhy əsasında izah edirik. Qurandakı Talut və onun zalım Calutla mübarizəsi ilə əlaqədar olan ayələrdən aydın olur ki, həzrəti Musanın vəfatından sonra Mütəal-Allah nübüvvət məqamını İşmuil adlı bir şəxsə əta etdi, halbuki imamət, rəhbərlik və hökuməti Talutun öhdəsinə qoymuşdu. Hadisə belə olmuşdu:
Musanın vəfatından sonra Bəni-İsraildən bir qrupu öz əsrinin peyğəmbərinə dedilər: Bizim üçün bir rəhbər təyin et ki, onun sərkərdəliyi altında cihad edək. Peyğəmbərləri onlara dedi:
اِنَّ اللّهَ قَدْ بَعَثَ لَكُمْ طَالُوتَ مَلِكًا قَالُوَاْ اَنَّي يَكُونُ لَهُ الْمُلْكُ عَلَيْنَا وَ نَحْنُ اَحَقُّ بِالْمُلْكِ مِنْهُ وَ لَمْ يُؤْتَ سَعَةً مِّنَ الْمَالِ قَالَ اِنَّ اللّهَ اصْط...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 12:16) |
ستفرق امتي علي ثلاث و سبعين فرقة كلها في النّار الاّ فرقة واحدة."
Tezliklə mənim ümmətim yetmiş üç firqəyə bölünəcək və birindən savayı hamısı cəhənnəmə daxil olacaq” (1) nəzərə aldıqda islam firqələri arasında hansı firqə cənnətə daxil olacaq?
Cavab: Bu nicat tapmış firqəni Qurani-Kərim və Peyğəmbər (s)-in başqa hədisləri müəyyən etmişdir.
Qurani-Kərim:
1-” اَنْفُسَنا وَ اَنْفُسَكُمْ” (2) "biz və siz”. Bir çox təfsirçilər deyiblər ki, Peyğəmbər (s)-in məqsədi "biz” deməkdən özü və həzrət Əli (ə) idi. (3)
2- "مِنْهُ أَفَمَنْ كَانَ عَلَى بَيِّنَةٍ مِنْ رَبِّهِ وَيَتْلُوهُ شَاهِدٌ (4) Bir çox təfsirçilər deyiblər "شاهدٌ مِنْهُ” "onun tərəfindən bir şahid” kəlməsindən məqsəd həzrət Əli (ə)-dır. (5)
3- "وَمَنْ عِندَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ” (6) "və bütün kitab elmini bilən şəxs...” Bütün təfsirçilər deyiblər məqsəd Əli (ə)-dır. (7)
4- "أَفَمَن كَانَ مُؤْمِناً كَمَن كَانَ فَاسِقاً” (8) "Məgər m...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 12:19) |
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 22:47) |
Cavab: Bu suala cavab vermək üçün əvvəlcə nübüvvət, risalət və imamət kəlmələrinin Quranda gəldiyi kimi hər birinin ayrılıqda dəqiq mənasını izah edirik ki, imamət məqamının bu iki məqamdan nə üçün üstün olması aydın olsun.
1-Nübüvvət məqamı
"Nəbi” kəlməsi "mühüm və böyük xəbər” mənasını ifadə edən "nə-bə-ə” kökündən alınmışdır. Buna görə də "nəbi” kəlməsinin mənası "böyük xəbər daşıyan şəxs”, "böyük xəbər verən şəxs” deməkdir. Peyğəmbər mənasını ifadə edən nəbi kəlməsi Quran terminində elə bir insana deyilir ki, Allahdan müxtəlif yollarla ilahi vəhyi alır, heç bir insanın vasitə olmadığı halda Allah tərəfindən xəbər verir. Alimlər bu kəlmənin tərifini belə vermişlər:
اِنَّهُ مُؤَدٍّ مِنَ اللّهِ بِلَا وَاسِطَةٍ مِنَ الْبَشَر
"Nəbi o kəsdir ki, başqa bir insanın vasitəçiliyi olmadan Allahın vəhyini insanlara çatdırsın.” ("Maidə” surəsi, ayə:92)
Deməli, nəbinin vəzifəsi ilahi vəhyin bəyan olunma çərçivəsindədir və ona ilham olunanl...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 22:49) |
Suаl: Еlмi мütаliәlәr insitutunun rәisi Sеyyid Әbdüllәtif öz мәqаlәsindә yаzır ki, İslам Pеyğәмbәri (s) Pеyğәмbәrliyә çаtмамışdаn qаbаq yаzıb охuмаğı bаcаrırdı. О bunu мüәyyәn dәlillәrlә dә әsаslаndırır. Аliм bildirir ki, Pеyğәмbәrin (s) sаvаdsız оlмаsı hаqqındа yаyılаn мәluмаtlаr оnun şәхsiyyәtinә qаrşı böyük bir zülмdür. Bәs hәqiqәt nеcәdir?
Cаvаb: Gәlin, аdı çәkilәn аliмin gәtirdiyi dәlillәri аrаşdırмаzdаn qаbаq мüsәlмаnlаrın мövqеyini, оnlаrın hәzrәt Pеyğәмbәri (s) sаvаdsız sаyмаsının sәbәblәrini аrаşdırаq.
1. Biziм әqidәмizcә, İslам Pеyğәмbәri (s) еlм vә әмәl bахıмındаn bütün bәşәriyyәtin мәhsulu, меyvәsi оlмuşdur. Оnun sәмаvi kitаbı, qаnunlаrı vә hökмlәri, моizә vә nәsihәtlәri еlмinә vә fövqәlаdә dini мааrifinә аşkаr sübutdur.
2. Әqidәмizcә, İslам Pеyğәмbәri (s) yаrаnış аlәмinin sirlәrindәn, vаrlıq аlәмinә hаkiм оlаn qаnunlаrdаn хәbәrdаr оlмuşdur. Hеç bir мüsәlмаn bu hәqiqәti inkаr еtмir vә hамı оnun buyuru...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 22:50) |
Cavab: Aydındır ki, hərgah bir insan başqasından kömək istəsə, o da həmin işi yerinə yetirməyə qadir olsa onda bu qüdrət iki cür təsəvvür olur:
1-Bəzən bu qüdrət maddi və təbii qüvvələr çərçivəsində olur. Məsələn, bir şəxs başqasından ona bir qab su verməsini istəyir.
2-Bəzən bu qüdrət qeybi qüdrət olur, maddi və təbii qüvvələrin fövqündə və onlardan xaricdə olur. Məsələn, bir kəs İsa ibni Məryəm (ə) kimi Allahın layiqli bəndələrinin əlacsız xəstəlikləri müalicə edə bilməsinə, özünün müqəddəs nəfəsi ilə onlara şəfa verə bilməsinə inansın.
Aydındır ki, belə bir qeybi qüdrətə inanmaq Allahın qüdrət və iradəsinə arxalınıb istinad etməklə olsa, heç vaxt şirkə səbəb olmaz. Çünki maddi və təbii qüdrəti insana əta edən Allah, qeybi qüdrətləri də Özünün bəzi saleh bəndələrinə əta edə bilər.
İndi yuxarıdakı sualın cavabında deyirik ki, ilahi övliyaların qeybi qüdrətlərinə etiqad bəsləmək iki cür təsəvvür olunur:
1-Bir ş...
Ardını oxu >>
<< 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 >>
Mövzunu yükleElave edilmiş fayl yoxdur
Yeniler yuxarıOnlayn Tanışlıq: 3403 / 1524