💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Eksperd (21.05.2012/08:44)
Paylayardim![]()

Eksperd (21.05.2012/08:44)Ozude 100 manatdan
Paylayardim![]()

ama mene oglanlarin fikiri maraqlidi qiz olsaydilar neynerdiler?...
*__SeVgI_MeLeYi__* (20.05.2012/19:56)Aqez menim aqzimi now acdirirsan.hecne qoca nenewkalara soz atardim
1 Gunluk Kishi/Qadin........... Qadinsa kiwi olsaydin neyneyerdin??Maraqli sual...Maraqli cavablarinizi gozleyirem--------------------
MENSIZHEYATIN (21.05.2012/12:10)etin tokulsun qiz
Aqez menim aqzimi now acdirirsan.hecne qoca nenewkalara soz atardim
KonkretFULL (21.05.2012/23:35)
Uydaa arzum.?men oglan olsaydm ancaq qizlare.butun gunumu qizlarla kecirerdim ay oglanlar ne matanlar varmiwe...görende gozumu ceke blmrem..
