💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Bir günlük kişi (veya qadın) olsaydınız ne ederdiniz?
Mövzudakı mesaj sayı: 197

MoNaCo_FrAnCeOFF
🕒 05.12.2018 / 00:13 · #171
🏷 ......M.O.N.A.C.O...F.R.A.N.C.E......
Ozum kimi yoldawim olsaydi cox xowbext olardim)

__DeFeND__YouR__SeLF__OFF
🕒 05.12.2018 / 00:21 · #172
🏷 eTRaFiMDaKi "HeRKeSi" QiSQaNMa....oNLaRiN "HeCH KeS" oLDuGu YeRDe SeN HERSHEYIMSEN...
bazdiga gederdim)))

delisqaOFF
🕒 05.12.2018 / 07:22 · #173
Bilmiremki

HeYaT_QiSaOFF
🕒 05.12.2018 / 09:03 · #174
🏷 Elvida Oten Gunler...
Payliyardim

asimkaOFF
🕒 05.12.2018 / 09:48 · #175
🏷 O qeder guclu ol ki,kimse senin sakitliyini poza bilmesin....
Cixib weheri gezerdim baki geceleri weherin iwiglari sessizlik.tek.

DİN@R@***@@@OFF
🕒 05.12.2018 / 11:47 · #176
🏷 Не БуДиТе Во МнЕ ДьЯВоЛа! ВеДь Он ЖеСтОкО оТоМсТиТ за ОбИжЕнНоГо Во МнЕ АнГеЛа!!!
Kiwi olardim day kiwi cinsinde gede yox

angelozi_OFF
🕒 05.12.2018 / 12:00 · #177
🏷 YaSHaDiGiN YeRi CeNNeTe CeViRe BiLMiRSeNSe, QaCDiGiN HeR YeR CeHeNNeMDi..
Yeqinki mende gece weherde gezerdim maraqli gelir mene,

ZuZuLyAOFF
🕒 05.12.2018 / 15:26 · #178
Vlosibet surerdim ele bu fesilde rayon cigirlarinda,Sari qimizi,yarpalrin xiwiltisi,Sonra oglan dostlarimla futbol oynayardim,Baliga gederdim)
Nedese oglan ostluqlari daha guclu olur xanim refiqelerine nisbeten
Oglan dostluqlarini qisqanirm hemiwe

SneQoPaD*OFF
🕒 05.12.2018 / 17:57 · #179
Cox sey

ZuZuLyAOFF
🕒 05.12.2018 / 17:57 · #180
mehleye cixardim)
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər