💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Eksperd (31.05.2012/17:56)Onda ela cixirki siz oglanlar ucun qadin deyanda agliniza ayka kimilari galir
Man mirtlawiram. Cox- cox üzr istiyiram. Altindan durana deyirsan az q.... Nomrani ver lazim olanda zeng edim deyir ozunsan q... Men aykayamDamqa zad bow weydi eleleriycun.
.gif)
_RaMaWka_ (31.05.2012/17:59)Daxli nediye sobeteee
Onda ela cixirki siz oglanlar ucun qadin deyanda agliniza ayka kimilari galir
_RaMaWka_ (31.05.2012/18:03)Mirta yazdimda dali ee ne tutmusan aykadan olrun sabina
Eksperd, Daxli coxdu niye bir gunluk qadin olsaniz deyanda agliva ayka kimi olmaq galir qadinin olmaq magar ,.... demakdir?

Eksperd (31.05.2012/17:53)Men daimi klentin olaramda
San taniwsanda sane skitkaynan vererem![]()


