💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Bir günlük kişi (veya qadın) olsaydınız ne ederdiniz?
Mövzudakı mesaj sayı: 197

_charliOFF
🕒 24.10.2013 / 17:48 · #81
🏷 Eslinde yalnizlig cox gozeldi,en azindan itirecek heckimsen yoxdu!

_charliOFF
🕒 24.10.2013 / 19:06 · #82
🏷 Eslinde yalnizlig cox gozeldi,en azindan itirecek heckimsen yoxdu!
O o o neler etmezdim

Nazar~boncuguOFF
🕒 24.10.2013 / 19:53 · #83
Istemirem belede xosdu ne yaxsiki oglan olmamisam

*__SeVgI_MeLeYi__*OFF
🕒 24.10.2013 / 23:57 · #84
🏷 ArXaMcA DaNiWiB SoLo OxUmAqDaNsA.ÜzÜmE De DuEt OxU
onlari bir gulleyle vurardim

TANIMA@OFF
🕒 25.10.2013 / 00:36 · #85
Neynemezdimki

ManGA_OFF
🕒 25.10.2013 / 00:54 · #86
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
Cox wey ederdim heqiqeten.. qarwi cinsle yer deyiwmek gozel olardi ruhlar deyiwmesin bedenler deyiwsin

Nazar~boncuguOFF
🕒 25.10.2013 / 08:27 · #87
Gore nc nc

_charliOFF
🕒 25.10.2013 / 15:58 · #88
🏷 Eslinde yalnizlig cox gozeldi,en azindan itirecek heckimsen yoxdu!

SampriaOFF
🕒 25.10.2013 / 16:23 · #89
1gunluk kiwi olmaqla ne etmek olarki???
bir gunluk prezident olsaydiniz ne ederdiz movzusuna oxwadi))))

*__SeVgI_MeLeYi__*OFF
🕒 10.09.2014 / 01:50 · #90
🏷 ArXaMcA DaNiWiB SoLo OxUmAqDaNsA.ÜzÜmE De DuEt OxU
Kiiwi olsaydi burdakilara kiwiliyin nece olacagin gosderdim))
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər