💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

~_DemounT_~ (01.08.2016/05:37)Hec Zirtda Olmuyacaq )
_K_O_T_İ_K_, Belke univ-i qutarib nazir olacag)

~_DemounT_~ (01.08.2016/05:38)Yeqin Atasinin Bazarda Marozda Mecburiyyetde Amonnarin qabaqina o terefe qatib bu terefe Qatib Ne Russki Nebilim Yiqib Aparmaqlarin Yaddarinan cixara bilmirlerde Oncun inciklidilere Vetenlerine.
Anasi rus ola biler he. Yeqin serf elemir da burda oynamag. Ama oz dovletlerinde oynasalar daha yaxshi olar
_K_O_T_İ_K_ (01.08.2016/05:39))))
Hec Zirtda Olmuyacaq )

~_DemounT_~ (01.08.2016/05:45)Ola bilsin weraitde ola.
_K_O_T_İ_K_, Yeqin burda sherait yaratmirlar olara. Qinamag da olmaz hardasa oz geleceyin fikirleshirler
