💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

_SEVINC_ (05.03.2015/22:04)O deyim , ust-bawi bayat olanlara aiddir.Yeni ust -bawmi unlu gorub , adimi deyirmanci cagirma) O ki, qaldi aciq geyime? Bunda bir mentiq var, aciqligi seyr edin.
İnsanı geyimi ile qarwılayb, ağlıyla yola salırlar.



KoNCeNo (23eynen.2015/15:09)
Vulqar geyinene yaxsi baxmiram birde her mekanin oz geyimi var

Inci-cicek (23Tamaile dogrudu ele cixib gezene ne deyerler bar geyimidida o2015/15:19)
eynen.Ozum geymirem deye demirem. Inanmram ki terbiyeli qiz hedden artiq aciq geysun. Bi qariw yubka, gobey aciq, britelka ve ya tamam britelkasi olmayan mayka ya paltar ne ise....Kim ne dir desun men