canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 En cox sevdiyin mahnidan bir iki soz !!!
Mövzudakı mesaj sayı: 209
Mövzu bağlıdır. Yeni cavab yazmaq mümkün deyil.
_Meryem_
_Meryem_OFF
🕒 23.06.2012 / 20:07 · #21
Eski gunlerin hatrina iki yabanciya donuwmeyelim)
Eksperd
EksperdOFF
🕒 23.06.2012 / 20:54 · #22
avra deib tanima bizu avareyuqsa qinama bizuu
REZIDENT736
REZIDENT736OFF
🕒 24.06.2012 / 07:20 · #23
O gozler,o gozler..
Indi kimindi...
((Aylin))
((Aylin))OFF
🕒 05.07.2012 / 21:42 · #24
Hadi kalk gel, bul bi behane..bir azcik heves, bir az cesaret
**BlanDinKa**
**BlanDinKa**OFF
🕒 05.07.2012 / 21:44 · #25
meni saldin qeme aha niye verdin \mene zulum
orda ne sen varsan daha
ne men varam daha gulum
*PREZIDENTKA*
*PREZIDENTKA*OFF
🕒 06.07.2012 / 00:14 · #26
Bu gunler bizim omrumuzden kecer...
Menim son umidim acilan seher...
Senin ellerim,menim elimnen..
Ayrilaraq qovuwar ebedi göylere...
Biz dûnyamizi döndûreciyiy yene...
Vurulag yene,sarilag yene...
Son defe reqs etmedi yagiwda... Mene MAVI QIZIGÛLÛ BAĞIWLA...
COAL_CHAMBER
COAL_CHAMBEROFF
🕒 06.07.2012 / 00:21 · #27
And now as I'm running out of rounds
as I'm falling to the ground
can you hear the sound
cause I need you now
as I'm running out of rounds
as I'm falling to the ground
can you hear the sound
cause I need you now
*PREZIDENTKA*
*PREZIDENTKA*OFF
🕒 06.07.2012 / 00:23 · #28
Qaraqan-baw rolda ozum sozlerni yazmiyim nese cercive diwi
COAL_CHAMBER
COAL_CHAMBEROFF
🕒 06.07.2012 / 00:25 · #29
*PREZIDENTKA* (06.07.2012/01:23)
Qaraqan-baw rolda ozum sozlerni yazmiyim nese cercive diwi
o nedir ele? Qaraqan ne dimeydi?
*PREZIDENTKA*
*PREZIDENTKA*OFF
🕒 06.07.2012 / 00:36 · #30
COAL_CHAMBER (06.07.2012/01:25)
o nedir ele? Qaraqan ne dimeydi?
hec evert bawa duwmersen diycem ama bawa duwursen)host
Cəmi mesajlar: 209
<< 1 2 [3] 4 5 ... 21 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər