💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

*PREZIDENTKA* (06.07.2012/01:23)o nedir ele? Qaraqan ne dimeydi?
Qaraqan-baw rolda ozum sozlerni yazmiyim nese cercive diwi
COAL_CHAMBER (06.07.2012/01:25)hec evert bawa duwmersen diycem ama bawa duwursen)host
o nedir ele? Qaraqan ne dimeydi?