canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 En cox sevdiyin mahnidan bir iki soz !!!
Mövzudakı mesaj sayı: 209
Mövzu bağlıdır. Yeni cavab yazmaq mümkün deyil.
COAL_CHAMBER
COAL_CHAMBEROFF
🕒 06.07.2012 / 00:37 · #31
*PREZIDENTKA* (06.07.2012/01:36)
hec evert bawa duwmersen diycem ama bawa duwursen)host
2ci soz ne idi onu basha dushmedim )))))))))
*PREZIDENTKA*
*PREZIDENTKA*OFF
🕒 06.07.2012 / 00:40 · #32
COAL_CHAMBER (06.07.2012/01:37)
2ci soz ne idi onu basha dushmedim )))))))))
o sozun yanina'' on ''yapiwtir)
COAL_CHAMBER
COAL_CHAMBEROFF
🕒 06.07.2012 / 00:41 · #33
*PREZIDENTKA* (06.07.2012/01:40)
o sozun yanina'' on ''yapiwtir)
olmaya sen de EVERTONun fanatkalarindansan? )))
*PREZIDENTKA*
*PREZIDENTKA*OFF
🕒 06.07.2012 / 00:45 · #34
COAL_CHAMBER (06.07.2012/01:41)
olmaya sen de EVERTONun fanatkalarindansan? )))
he fanat ordusu seni gozleyir
COAL_CHAMBER
COAL_CHAMBEROFF
🕒 06.07.2012 / 00:46 · #35
*PREZIDENTKA* (06.07.2012/01:45)
he fanat ordusu seni gozleyir
bir azdan el barmaqlarim azliq eleyecey ayaq barmaqlarimi da ishe salacam fanatkalarimin adlarin ve niklerin sadalayanda )
*PREZIDENTKA*
*PREZIDENTKA*OFF
🕒 06.07.2012 / 00:53 · #36
Xaricde tehsil tapib,exlaqini itiren qizlar...
Tanimiyib öz bacisini arxadan söz atan gencler...
Baki pozulub bu gûn...
Saba pozular Gence...
Göresen bawivo göturub qacasan hansi kende...
_StreSS_
_StreSS_OFF
🕒 06.07.2012 / 01:11 · #37
A safe night, I'm living in the forest of my dream
I know the night is not as it would seem
I must believe in something
So I'll make myself believe it
That this night will never go.
You take my self you take me self control...


Laura Branigan-self control
(~_*)hm(*_*)
(~_*)hm(*_*)OFF
🕒 06.07.2012 / 01:45 · #38
Bende sevmek isterim,
Bende gulmek isterim
wu yalanci dunyada ...Yuce adalet boyle olurmu Tanri kulunu hic unuturtmu?
Beni sen kullarina...oyuncakmi yaratdin...Bende mutlu olmak istemezmiydim...wu yalanci dunyada ...Yuce adalet boyle olurmu Tanri kulunu hic unuturmu?


IWIN KARACA.
-=BraVe_HearT=-
-=BraVe_HearT=-OFF
🕒 06.07.2012 / 01:52 · #39
*PREZIDENTKA*, senin (06.07.2012 / 01:53) yazına cavab verirem, baki bawdan ayaga derebeyliydi)
*PREZIDENTKA*
*PREZIDENTKA*OFF
🕒 06.07.2012 / 01:54 · #40
-=BraVe_HearT=-, he bilirem
Cəmi mesajlar: 209
<< 1 2 3 [4] 5 6 ... 21 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər