canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Gezmeye qerib qızı, almağa veten qızı :)
Mövzudakı mesaj sayı: 246
Larmen
LarmenOFF
🕒 08.09.2010 / 22:37 · #11
Her kimki ozunden deyil xeberdar bir qapidan girer birinden cixar. Hmm heqiqeten deyirem ingiltereli oglanlar sevgini ele gozel yawadirlarki. Xeyanet nedi.gezmek nedi.onlar buna esla yol vermir.muselmanlarda beledi elindekinin qedrini itirdikde anlayirlar.
BMT13
BMT13OFF
🕒 25.09.2010 / 05:20 · #12
bu nedi? Yersizdi
Senin_orxan
Senin_orxanOFF
🕒 25.09.2010 / 09:19 · #13
Larmen, Razi deyilem can(((Bizim oglanlara ne olub ki?ingiltereli oglanlar ne ana bilirler ne baci)))))ne qeyret bilirler ne de namus?))ona gore de qurban olum oz milletimin oglan ve qizlarina
Larmen
LarmenOFF
🕒 25.09.2010 / 16:58 · #14
hmm. Xeyir qeyret namus bilen xeyanet etmez.en cox xeyanetde bizimkiler rekort vuracaq. :) elbetde bizim veten bizim diyar
lapidus
lapidusOFF
🕒 26.10.2010 / 01:13 · #15
Extra_BoY, uzr istirem goresen Dubayda nece baxirlar bu movzuya?
bal_qiz
bal_qizOFF
🕒 26.10.2010 / 01:38 · #16
ne qeder qizlara aid movzu olar
Universal_soldier
Universal_soldierOFF
🕒 05.11.2010 / 21:31 · #17
söbet yoxduki her yerin piside var yaxwisida.ama her yerin öz adet enenesi,milli mintaliteti var.ona görede en yaxwisi her kes öz milletinden alsa yaxwi olar
Lonely-Handsome
Lonely-HandsomeOFF
🕒 12.11.2010 / 12:09 · #18
Wexsen men rus,alman ve isvec qizlarini beyenirem ve bu millet olan qizla evlenmek fikrindeyem,qaldi ki firlatmaqa,indi ele zemanedir ki uje qizlarin 40faizi uje ozunu buraxib cunki oglanlarin da coxu artiq namusu unudub,odur ki,kimle evlenmeye yox xowbext olmaq adi altinda min cur meqsede gore evlenir, evlenib xowbext olmamaqdansa subay olub kef elemek yaxwidir. Size yaxin,qelbinize yatan biri ile evlenin.
iLaSHKa*
iLaSHKa*OFF
🕒 12.11.2010 / 12:24 · #19
duzdu Azeri oglanlarin coxda beyenmirem ama secende Azerbaycanli secerem
Senin_orxan
Senin_orxanOFF
🕒 12.11.2010 / 12:37 · #20
iLaSHKa* (12.11.2010/11:24)
duzdu Azeri oglanlarin coxda beyenmirem ama secende Azerbaycanli secerem
neyi beyenmirsen?))))Dunya bizim oglanlardan otru olur)))sense beyenmirsen))
Cəmi mesajlar: 246
<< 1 [2] 3 4 ... 25 >>
Forum faylları
Əlavə edilmiş fayl yoxdur.
Keçidlər