canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Gezmeye qerib qızı, almağa veten qızı :)
Mövzudakı mesaj sayı: 246
Herseyaxsiolacaq
HerseyaxsiolacaqOFF
🕒 24.08.2012 / 15:05 · #71
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 04.02.2013 / 20:00 · #72
Men tanidigim rus qizlari cox sade ve semimidiler. Ogun birini gormuwem ele bil ikonadi. Kosmetika falan yox sade paltar ber bezek yox. Menim muwahidelerim gosterirki olar daha sadediler. Birde yalan daniwmirlar. Padruqasinin oglanini gorende evvel harda iwlediyi haqda maraqlanmirlar.
SON-gunlerim
SON-gunlerimOFF
🕒 05.02.2013 / 05:18 · #73
Ardarazli (04.02.2013/20:00)
Men tanidigim rus qizlari cox sade ve semimidiler. Ogun birini gormuwem ele bil ikonadi. Kosmetika falan yox sade paltar ber bezek yox. Menim muwahidelerim gosterirki olar daha sadediler. Birde yalan
Zato pozqundular gunde bir oglan deyiwmeye adi bir Hal olaraq baxirlar coxlari
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 05.02.2013 / 11:02 · #74
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
Kagiz___gemiler
Kagiz___gemilerOFF
🕒 05.02.2013 / 11:09 · #75
Yox men eslinde kimi istesem onunla da aile heyatimi quracam...esas meni tam tamamlasin...
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 05.02.2013 / 13:36 · #76
gezmeye qerib olke ,yatmaga veten yaxwi,bu menim fikrimdi.
Black_Attack
Black_AttackOFF
🕒 05.02.2013 / 17:21 · #77
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
ne gezmeye qeribi ne almaqa veten qizi. gezmeye dost tanish almaqa svoyskisi yaxshidi
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 05.02.2013 / 21:38 · #78
SON-gunlerim (05.02.2013/05:18)
Zato pozqundular gunde bir oglan deyiwmeye adi bir Hal olaraq baxirlar coxlari
Bilmirem hardan bu qenaete gelmisen. Qeyri Semimi birinin pozgun olmagi semimiden daha daha real gorunr. Bilirsen esil temizliy qorxudan edilmeyendi. Qelben edilendi.
Herseyaxsiolacaq
HerseyaxsiolacaqOFF
🕒 05.02.2013 / 22:58 · #79
hele bil gedebey kartofu alirlar,yerli olsunalmaq sozu nedieee
*-=ReSpEcT_BoY=-*
*-=ReSpEcT_BoY=-*OFF
🕒 22.03.2013 / 03:16 · #80
🏷 ...Ne QeDeR oLsADa DiLiM aCi, SaDeLiKDiR BaSHiMiN TaCi...
Cəmi mesajlar: 246
<< 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 25 >>
Forum faylları
Əlavə edilmiş fayl yoxdur.
Keçidlər