💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
_XADA_ (07.07.2012/14:55)ne xanim siz gencelisizz orda normal adam varki beyem isder qiz isder oglan nezerde tuturam
Gencede gezmediyim yer qalmayib.yorulmusham.

**BRADIYAQA** (07.07.2012/14:56)Genceli deyilem.qonaq gelmisem.hele ki,anormal biri ile qarshilashmamisham.
ne xanim siz gencelisizz orda normal adam varki beyem isder qiz isder oglan nezerde tuturam
_XADA_ (07.07.2012/15:00)inwallah qarwilawmasizda umud ederem cox gezmesez mence ola biler
Genceli deyilem.qonaq gelmisem.hele ki,anormal biri ile qarshilashmamisham.