canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Günün necə keçib?
Mövzudakı mesaj sayı: 1435
((Aylin))
((Aylin))OFF
🕒 07.07.2012 / 23:05 · #161
Ela bashlamishdi, indi korlandi
*__SeVgI_MeLeYi__*
*__SeVgI_MeLeYi__*OFF
🕒 07.07.2012 / 23:19 · #162
🏷 ArXaMcA DaNiWiB SoLo OxUmAqDaNsA.ÜzÜmE De DuEt OxU
((Aylin)) (08.07.2012/00:05)
Ela bashlamishdi, indi korlandi
ne olub
((Aylin))
((Aylin))OFF
🕒 07.07.2012 / 23:33 · #163
*__SeVgI_MeLeYi__* (08.07.2012/00:19)
ne olub
Can, evvela seni xosh gorduk..heyatdida, axsham axsham eshitdiyim bir sohbet qanimi qaraltdi
*__SeVgI_MeLeYi__*
*__SeVgI_MeLeYi__*OFF
🕒 07.07.2012 / 23:35 · #164
🏷 ArXaMcA DaNiWiB SoLo OxUmAqDaNsA.ÜzÜmE De DuEt OxU
((Aylin)) (08.07.2012/00:33)
Can, evvela seni xosh gorduk..heyatdida, axsham axsham eshitdiyim bir sohbet qanimi qaraltdi
salam can xow gunun bol olsun ozel bir weydi hm qanini qaraldan
((Aylin))
((Aylin))OFF
🕒 07.07.2012 / 23:46 · #165
*__SeVgI_MeLeYi__* (08.07.2012/00:35)
salam can xow gunun bol olsun ozel bir weydi hm qanini qaraldan
Aha, ozel diyende qohum terefinden hech gözlemediyim bir sohbetdi..her cur insan varda, qohum olmagnan deyil ki..
*__SeVgI_MeLeYi__*
*__SeVgI_MeLeYi__*OFF
🕒 07.07.2012 / 23:59 · #166
🏷 ArXaMcA DaNiWiB SoLo OxUmAqDaNsA.ÜzÜmE De DuEt OxU
((Aylin)) (08.07.2012/00:46)
Aha, ozel diyende qohum terefinden hech gözlemediyim bir sohbetdi..her cur insan varda, qohum olmagnan deyil ki..
he da deme etey pis olmaqla kesib atmaq olmurki beledeki bow ver getsine
((Aylin))
((Aylin))OFF
🕒 08.07.2012 / 00:02 · #167
*__SeVgI_MeLeYi__* (08.07.2012/00:59)
he da deme etey pis olmaqla kesib atmaq olmurki beledeki bow ver getsine
Men kinliyem, pis hech ne yadimnan chixmir menim..hemin insanlar öldület, uje menimchun..
_WeRq_GoZeLi_
_WeRq_GoZeLi_OFF
🕒 08.07.2012 / 00:04 · #168
Berbad ela bil it hurub ustume tez bitsin bu gun
*__SeVgI_MeLeYi__*
*__SeVgI_MeLeYi__*OFF
🕒 08.07.2012 / 00:04 · #169
🏷 ArXaMcA DaNiWiB SoLo OxUmAqDaNsA.ÜzÜmE De DuEt OxU
((Aylin)) (08.07.2012/01:02)
Men kinliyem, pis hech ne yadimnan chixmir menim..hemin insanlar öldület, uje menimchun..
he can en yaxwisida ele budu vaxdinda qirmaq
@ALMEDA@
@ALMEDA@OFF
🕒 08.07.2012 / 00:06 · #170
yaxwi
Cəmi mesajlar: 1435
<< 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 144 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2
Keçidlər