💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
_WeRq_GoZeLi_ (13.07.2012/01:57)can inwallah bilersen
Obirisini
___BaBnIk___ (13.07.2012/02:01)menda ele onu didimda darixmiwdizmi?
*__LaDy_GiRl__*, gözùmùz aydin
___BaBnIk___ (13.07.2012/02:08)
*__LaDy_GiRl__*, yox darixmamiwam

___BaBnIk___ (13.07.2012/02:16)twk.
*__LaDy_GiRl__*, cehennem ol

___BaBnIk___ (13.07.2012/02:26)Sevinmek de olmaz?
_CuDeSNaYa_SKaZKa_, az gùl.qiz uwaqi cox gùlmez
