💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

@ALMEDA@ (20.07.2012/02:35)[I]Bawdan xarab goruwdurub sora yollayirlar cennet cehenneme))))[/i]
SeN OL Ya Ne BaBNiK, men seninle uz uze gelmeyecem men cennete gedecem sense
**VoStocNaYa_SKazKa* (20.07.2012/02:37)[I]Inwallah.evdede hec kim yoxdu hec bilmirem saxura ne yeyeceymi[/i]
SeN OL Ya Ne BaBNiK, Bele danisma niyyetini et imsaqa az qalib
Heyacanlandim
SeN OL Ya Ne BaBNiK (20.07.2012/02:39)Aa gor neynirsende ozude cox yeyensen
[I]Inwallah.evdede hec kim yoxdu hec bilmirem saxura ne yeyeceymi


@ALMEDA@ (20.07.2012/02:40)Burda 04:34de bitirmelisen bitanem
**VoStocNaYa_SKazKa*, negeder galib dedeHeyacanlandim
**VoStocNaYa_SKazKa* (20.07.2012/02:45)[I]Cox yeyenem ama dozumum yaxwidi.
Aa gor neynirsende ozude cox yeyensen

SeN OL Ya Ne BaBNiK (20.07.2012/02:47)Allah ozu saxlayir kecen yayda bundan isti idi ama susamirdim insallah senede yardim eder:)
[I]Cox yeyenem ama dozumum yaxwidi.Susuzluq nece olacaq bilmirem.gerey yatim axwama kimi evde))