💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

@ALMEDA@ (20.07.2012/02:47)Hele birazdan durub yemek bisirecem yaxinda olsan gelerdin bize:)
awkim hele galibda goxmuwdum yemey yeyende xeber eleye mensiz yeme))

@ALMEDA@ (20.07.2012/02:53)Caan ureyine qurban
**VoStocNaYa_SKazKa*,Ureyim yaninda


**VoStocNaYa_SKazKa* (20.07.2012/02:50)[I]Inwallah[/i]
Allah ozu saxlayir kecen yayda bundan isti idi ama susamirdim insallah senede yardim eder:)

@ALMEDA@ (20.07.2012/02:57)Sen deme
**VoStocNaYa_SKazKa*, men sene guban eh seninkimi bacimda olmadiye
Menimde bacim yoxdude ama baci qeder eziz refiqelerim var

@ALMEDA@ (20.07.2012/03:04)Olerem ele
menim refigelerim yoxdu refigem vra bir tek sen)
