canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Insan Boyudukce Yixilar...
Mövzudakı mesaj sayı: 59
Aylin*
Aylin*OFF
🕒 27.10.2010 / 14:29 · #11
insan hemiwe yixilir. ve yixilmasa oyrene bilmez!
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 27.10.2010 / 15:00 · #12
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
yixilmaq cox menada islene biler. Ama boyudukce nebilim.
ayibogan2
ayibogan2OFF
🕒 27.10.2010 / 15:22 · #13
tez tez yixgilmaq lazimdi ki, ayaga qalxmagi da oyrenek.
AYAN__
AYAN__OFF
🕒 27.10.2010 / 15:30 · #14
Uwaq Geze Bilmediyiy4un Yixilir B0yukler Ise Agilsizliqlarina g0re Yixilirlar
_W_e_y_t_a_n_k_a_
_W_e_y_t_a_n_k_a_OFF
🕒 27.10.2010 / 15:50 · #15
AYAN__ (272010/15:30)
Uwaq Geze Bilmediyiy4un Yixilir B0yukler Ise Agilsizliqlarina g0re Yixilirlar
Ayan~seninle tam razıyam.
AYAN__
AYAN__OFF
🕒 27.10.2010 / 15:51 · #16
_W_e_y_t_a_n_k_a_, Twk Ciger))
[lived]
[lived]OFF
🕒 28.10.2010 / 12:27 · #17
Insan yixilir...bes niye durur?ele göturek biz...yixiliriq sonra dururuq...niye?birde ki maraqlidi goresen bizi kimse yixir?yoxsa...
AYAN__
AYAN__OFF
🕒 28.10.2010 / 12:32 · #18
[lived], yixilmagimizin sebebi kiminse yalani xeyaneti yada ki qar ola biler)) yixilannan s0ra durmaliyuqki bu yixilmalarin ardi gelsindpd )) biz insanlar yixilib qalxmagi seviruy) qalxmarag onda niye yawiyiruqki?
*Mehseti*
*Mehseti*OFF
🕒 28.10.2010 / 12:32 · #19
Yixilsan bele,seni parcalarina ayirsa da yerlere duwmeyin, aglasanda incinsende bawini dikk tut! Wexsiyyetini alchaltma...:)))))
[lived]
[lived]OFF
🕒 28.10.2010 / 12:46 · #20
[Uwaq yixila yixila böyuyer...]-Uwaq yixilmasa böyumicey?
Cəmi mesajlar: 59
<< 1 [2] 3 4 ... 6 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər