💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
![[WIRIN][OGLAN]](../images/empty.png)
!=!DEVIL MAY CRY!=! (12.02.2017/22:42)Qaqahs o dediyin yer qipcaq kendindedi.
Beh beh niede yox. Getmishdim qaxa Ayaz. Orda oncalli kendi var orda qurbet bagi.meshenin icinde baseni parnoy chay evidi guya super bir yer idi.40 derece istide bulag suyu buz kimi .lezet idi..Taniyi
[WIRIN][OGLAN] (12.02.2017/22:43)Qurbet Bagi? Olar.oncallara yaxindi ola bilsin
Qaqahs o dediyin yer qipcaq kendindedi.

!=!DEVIL MAY CRY!=! (12.02.2017/22:42)he elbette.orda golde baliqda var.orda tutub biwirursen istesen
Beh beh niede yox. Getmishdim qaxa Ayaz. Orda oncalli kendi var orda qurbet bagi.meshenin icinde baseni parnoy chay evidi guya super bir yer idi.40 derece istide bulag suyu buz kimi .lezet idi..Taniyi
![[WIRIN][OGLAN]](../images/empty.png)
!=!DEVIL MAY CRY!=! (12.02.2017/22:45)He qaqa qipcaqdadi uncalli qonwu kenddi.hacan olmusan orda?
Qurbet Bagi? Olar.oncallara yaxindi ola bilsin
[WIRIN][OGLAN] (12.02.2017/22:46)Kechen yay. Qonaq cagirmishdilar.gezdik formeli yerlerin maraqli idi.en cox yadda qalan isti havalarda qurbet bagi oldu.
He qaqa qipcaqdadi uncalli qonwu kenddi.hacan olmusan orda?


