Son 10 mövzu
NeTRezviY (23.09.2017/12:00)Qizlarin bu movzuya fikir bildirmeyi biraz absurddu ) hamisinin yox ekseriyyetinin )) cunki onlar Sus a bilmirler oki qaldi etrafdaki sesi eshideler ))))