💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
asimka (25.12.2017/17:06)Cox olur mende,ele olur ureyimin sesini esidirem
Paxilligim tutduye o deeece sessizlikdi?nolama
Sarkazm* (25.12.2017/22:13)Ne qeweng mends indi eledi. Musiaidd dinlemek istemirem bir weyki.ama dinlemeliyem aurani dagifmag meqsedi ile)))
Cox olur mende,ele olur ureyimin sesini esidirem
asimka (25.12.2017/22:15)Nolub auraya?))
Ne qeweng mends indi eledi. Musiaidd dinlemek istemirem bir weyki.ama dinlemeliyem aurani dagifmag meqsedi ile)))
Sarkazm* (25.12.2017/22:17)Tok vurmuwdu cereyan widdeti
Nolub auraya?))
))axirda fazani ayirdim
)))))
sevirem bu mahnini