💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

JANNA-FRISKE (07.08.2012/16:33)Yeqin bilmis olarsan ki o ,,nisbilik''dediyin nezeriyye deyil. Kainatin qanunudur. Nisbet olmasa sen yasini,boyunu,cekini bilmezdin. Hetta senin esaslanib danisdigin bu mentiq ki var,bu da nisbidi. Kimese nisbeten agillisan. Ve buna gore o ,,xosbetlik''de,bedbextlik de nisbi anlayislardi.
REZIDENT736, Senin dediklerin nisbilik nezeriyyesidir. Ele olsa da bu o demek deyil ki, men neyese nail oldumsa bunu bawqasinin bedbextliyi ile qazandim. Bawqasinin bedbextliyi qesden o adamin yolunu

SeNiNLe___SoN (17.08.2013/01:35)He arsizlar. Amma yenede o bedbextlik ozlerine qismet olur.
arsiz adamlar bawqasinin xowbextliyin dagidib xowbext ola biler..


