💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

NeFesiM__oL (27.08.2017/22:53)Mende de ele bir wey olub))) bawa duwurem))
Şampun demişhem gedib balzamını alıb getirib

*___SeVGi___* (28.08.2017/00:07)Nolub gozellik?
biri ola basimi ciynine qoyib doyinca aqlayam....bele hal

*___SeVGi___* (28.08.2017/00:09)Allah komey olsun
qeribeyem nese sebebsiz....
*___SeVGi___* (28.08.2017/00:09)Aha hiss olunur(
qeribeyem nese sebebsiz....
***OnLy_giRL*** (28.08.2017/00:04)Eseb yaradan veziyyetdi)
Mende de ele bir wey olub))) bawa duwurem))