canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 En Son ...?
Mövzudakı mesaj sayı: 4354
_~XEZAN~_
_~XEZAN~_OFF
🕒 01.12.2012 / 13:12 · #1851
XANNA, Dogrusu hec xatrlamiramki.
En son neye umid yoxdur demisen ancaq sonda o iw alinib?Men gedim Allah amaninda.Allah hemiwe guldursun seni.Amin
A_M_I_G_O
A_M_I_G_OOFF
🕒 01.12.2012 / 13:12 · #1852
_~XEZAN~_ (01.12.2012/13:10)
O suallar boyuk insanin eqlinin qebul etdikleridir.Bu suallari 2 ci sinif uwagina vermek duz deyil.Hem uwaqla daniwib,fikrini bilmek lazimdir.Belke ozune mexsus duwuncesi var bu haqda
nese yazib mesaj formasinda gönderin. Bezeyib yazacam. Dogurdan ehtiyac var.
XANNA
XANNAOFF
🕒 01.12.2012 / 13:14 · #1853
_~XEZAN~_ (01.12.2012/13:12)
XANNA, Dogrusu hec xatrlamiramki.En son neye umid yoxdur demisen ancaq sonda o iw alinib?Men gedim Allah amaninda.Allah hemiwe guldursun seni.Amin
Ele dunen gozlemediyim bir iw ))
sene yaxwi yol, her zaman uzun gulsun
XANNA
XANNAOFF
🕒 01.12.2012 / 13:16 · #1854
En son kime " sene yaxwi yol " demisen?
A_M_I_G_O
A_M_I_G_OOFF
🕒 01.12.2012 / 13:17 · #1855
dostuma. Son defe hansi metro stansiyasindan cixmisan?
_~XEZAN~_
_~XEZAN~_OFF
🕒 01.12.2012 / 13:19 · #1856
A_M_I_G_O, Bura yaziram.Biz bacala vaxti bele duwunutduk,indiki uwaqlar ferqlidir.
1.Boyuyub ali mektebe daxil olmaq ve ata,anama layiq olma.
2.2-ci sinifde oxuyanda en yaxwi bildiyimiz ele bu idi.Agac bar verende bawini awagi eyer
3.2 ci sinifde oxuyanin ne meqsedi olarki.O muellimde duzgun sual vermiyib.Bu sualda yene savadli olmaq,yaxwi ve deyerli insan olmaq. Deyerin ne oldugunuda oyretmek lazimdir uwaga.En azi biz bele duwunurduk.Indi sizde baxin eger uygun bildinizse ele bunu deyersiniz
XANNA
XANNAOFF
🕒 01.12.2012 / 13:19 · #1857
yadima gelmir, illerdi metroya minmirem
En son hansi mekana devetsiz getmisen?
_~XEZAN~_
_~XEZAN~_OFF
🕒 01.12.2012 / 13:20 · #1858
XANNA, Allah razi olsun.Bahem InweAllah
A_M_I_G_O
A_M_I_G_OOFF
🕒 01.12.2012 / 13:22 · #1859
_~XEZAN~_, Twk. Sualin mektebe aidiyyati yoxdur. Chox sag ol.
XANNA
XANNAOFF
🕒 02.12.2012 / 17:03 · #1860
Sualimi tekrar yazim.
En son hansi meclise devetsiz getmisen?
Cəmi mesajlar: 4354
<< 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 436 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər