💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
_~XEZAN~_ (01.12.2012/13:10)nese yazib mesaj formasinda gönderin. Bezeyib yazacam. Dogurdan ehtiyac var.
O suallar boyuk insanin eqlinin qebul etdikleridir.Bu suallari 2 ci sinif uwagina vermek duz deyil.Hem uwaqla daniwib,fikrini bilmek lazimdir.Belke ozune mexsus duwuncesi var bu haqda
_~XEZAN~_ (01.12.2012/13:12)Ele dunen gozlemediyim bir iw ))
XANNA, Dogrusu hec xatrlamiramki.En son neye umid yoxdur demisen ancaq sonda o iw alinib?Men gedim Allah amaninda.Allah hemiwe guldursun seni.Amin