💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
aradaSIRADA (02.12.2012/19:23)eeee yerii ged, mawinin, evin zad var? yoxsa kiwi vermez
Eksperd, hee onda normaldiki.almag haqqinda birde fikirlewim:-)))))


.onda bextimi birde sinayim.
allah mana olum verrrrrrrrrrrrrrrrrr 

puaah menden yaxwisina gedeseen??

aradaSIRADA (02.12.2012/19:34)yoxeee sen kasibsan sene vermerem
Eksperd,puaah menden yaxwisina gedeseen??




yaxwida alacam
.