canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 En cox aldadan
Mövzudakı mesaj sayı: 159
bal_qiz
bal_qizOFF
🕒 16.11.2010 / 00:01 · #21
.
Estrambotica
EstramboticaOFF
🕒 16.11.2010 / 01:39 · #22
Ki$i aldanirsa,demeli qadinina tam mehebbet göstermeyib!Qadin aldanibsa,demeli heyat yolda$ina qadinliq ede bilmeyib!Menn ele zenn edirem!
Armudyanaq
ArmudyanaqOFF
🕒 20.11.2010 / 14:53 · #23
zaur_tovuzlu, Menim fikrimce kisi qadindan daha cox aldadir.ama qadinin aldatmasi daha pis olur
bal_qiz
bal_qizOFF
🕒 20.11.2010 / 15:11 · #24
.
_Zloy_Miliy_
_Zloy_Miliy_OFF
🕒 21.11.2010 / 04:53 · #25
Eger Qadin Kisiye ,Kisi ise Qadina $ans verib inansalar bir birine onda xeyanet az bir miqdarda olar !
X_mutant_X
X_mutant_XOFF
🕒 21.11.2010 / 09:56 · #26
HEYAT_GOZELDI (02.11.2010/22:31)
Mence herwey biz qadinlardan aslidi.Qadin özne baxmili qadin olsa kiwinin g6zü orda burda olmaz ve aldatmaz bütün kiwiler gözeliy awiqidırler.
Fikrinizle qismen razi deyilem...Cunki, kiwi ile qadin bir birilerine baxaraq evlenirlerde...Kiwi oz halalini beyenmirse hec almasinda...Yox eger alirsa ozune yoldaw edirse onda oz xanimina demelidirki, bir az ozune bax gozel gorsen mene qarwi. Xanimida bunu emr kimi qebul edib elemelidir. Cunki onun vezifesi odurki, oz heyat yoldawini sevindirsin...Yox eger elemirse bowanmaq deye bir shey varda duzdu? vsoda...Neye lazimdiki, kiwi cox bilmiwlik edib evde oz xanimi ola ola nigah altindan o biri xanimlarada nezer salsin duzdu? Bowansin sonra ne cehennemlikler edirler elesinlerde!
X_mutant_X
X_mutant_XOFF
🕒 21.11.2010 / 09:57 · #27
Estrambotica (16.11.2010/00:39)
Ki$i aldanirsa,demeli qadinina tam mehebbet göstermeyib!Qadin aldanibsa,demeli heyat yolda$ina qadinliq ede bilmeyib!Menn ele zenn edirem!
Zenn ede bilersiz ancaq bu fikir dogru deyildir. Alinmirsa eger yene deyirem bowanmaq deye bir shey var. Niye aldatmalidirlarki, bir birilerini?
Life_is_a_Game
Life_is_a_GameOFF
🕒 25.11.2010 / 11:39 · #28
her ikisi en cox kishiler
Aleandro
AleandroOFF
🕒 27.11.2010 / 12:51 · #29
zaur_tovuzlu (302010/01:41)
Sizce en cox aldadan qadin olur yoxsa kisi?
indi qizlar vsyo
Senin_orxan
Senin_orxanOFF
🕒 27.11.2010 / 12:51 · #30
maraqlidir)
Cəmi mesajlar: 159
<< 1 2 [3] 4 5 ... 16 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər