canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Gecelerde sizi qorxudan ne var?
Mövzudakı mesaj sayı: 479
___BaBnIk___
___BaBnIk___OFF
🕒 03.07.2013 / 17:29 · #211
🏷 ***...Heyat hec vaxt sehneye qoyulmayacaq bir oyunun sonsuz tekrarindan ibaretdir...***
Onun yanimda olmamasi
asik5
asik5OFF
🕒 04.07.2013 / 06:25 · #212
qonwularimizi geceler qorxuzmaga gedirem- seherler qoymurlar yatam qiwqiriwirlar -
Dəyişdirildi: asik5 (04.07 / 06:25) [1]
Rehmettiyin_Nevesi
Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 04.07.2013 / 07:23 · #213
demeli evimiz telegulleye yaxindi deye onun projektorlarinin iwigi hereket eliyende duwur eve. Bizde de Divardan bir az arali iwiq stolbasi var. bunun ustune iwiq duwende kolgesi duwur otagimin divarina. Kolgesi de xac iwaresine oxwuyur. Hele bir defe Gedib stolbanin yan yoresin qazmiwdim ki belke qizil kulcesi zad taparam. olsun hansisa milyonerin qebri var da burda. Baki elektrik webekenin iwcileri gorub wuvenniy elediler ta men de rahat qazanmadim
_UNTİNUSİYA_
_UNTİNUSİYA_OFF
🕒 05.07.2013 / 00:44 · #214
Rehmettiyin_Nevesi, maraqli idi
_UNTİNUSİYA_
_UNTİNUSİYA_OFF
🕒 05.07.2013 / 00:45 · #215
meni qorxudan muxalifet sayagi yuxu gormek
Rehmettiyin_Nevesi
Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 05.07.2013 / 01:40 · #216
_UNTİNUSİYA_ (05.07.2013/01:44)
Rehmettiyin_Nevesi, maraqli idi
bu hele harasidi. :(
men ve qrup yoldawim Sadiq 8.km da Abu terefde kohne almaliynan uzbe uz winiyyat dukanin arxasinda padvalni internet klub acib 24 saatliq iwletdik. eslinde men gece gedirdim. onin bir as imkani yaxwi idi deye gunduz gedirdi iwe. qayiblari olurdu atiwirdiq klibin pulunnan duzeldirdik. qayiblarim imtahani da yola verirdik. ealinde men 8.km da qalmiram ama sag olsun uwaqlar cox hormet qoyurdular. ac olanda.men cixa bilmirdim deye ozleriynen gelende mene de doner zad getirirdiler.
bir defe Sadiqin qubada huzuru duwdum getdi bir heftelik ora. bir hefte men gune 4 saat yuxu yata yata 20 saat iwledirdim klubu. ele ki bir hefte oldu tamam dekanattix zng eledi ki bes gel qayiblarvi duzelt. ardinca da sadiq zng eledi ki bes quba yolinda ucqun olun yollar baglidi. Uje gorsum alinan Wey deyil sag olsun 8 uwaqlari Hikmet var ona dedim ki axwam 9a qeder bax gelerem. Anasi muellime idi uwagin ozu bir damci
...
Ardını oxu >>
_charli
_charliOFF
🕒 05.07.2013 / 04:26 · #217
🏷 Eslinde yalnizlig cox gozeldi,en azindan itirecek heckimsen yoxdu!
Hecne.hemiwe urekli olmuwam.
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 05.07.2013 / 16:51 · #218
xoxan )
Sampria
SampriaOFF
🕒 05.07.2013 / 16:53 · #219
sakitlik. amma qorxutmur)))
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 05.07.2013 / 16:54 · #220
Sampria (05.07.2013/17:53)
sakitlik. amma qorxutmur)))
duwunmeye mecbur edir? Bu da qorxudr? )
Cəmi mesajlar: 479
<< 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 48 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2
Keçidlər