💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

Leyla@Quliyeva (10.09.2016/07:10)Az mezelenirsen Zaalim qaranliqda kolge olur?
Ele an olur kiGece qaranligda kolgemden bele qorxuram.ele an da olur ki tek bag evinde qalmişam hecneden qorxmamişam

Leyla@Quliyeva (10.09.2016/07:10)Bura kimi yaxwi gemmiwdin.
Ele an olur kiGece qaranligda kolgemden bele qorxuram.ele an da olur ki tek bag evinde qalmişam hecneden qorxmamişam

SiSeRoN (10.09.2016/02:06)))) ushaq vaxti kendde geceler damda yatardiq) Hech qorxum olmazdi.Bir bilsen neche gozel olur goy uzunde ulduz choxlugu) Yuxu aparmidi bizi.Aglimiza gelmezdiki, cucu-kertenkele geler)
sen ol mendede )))gece yere yatanda harda deyiremki indi qulaqima girecek)))qorxuram))birde evvel kravatda yatanda ele bilirem ki kimse ayaq terefden ayaqimdan tutub aparacaq))

Yss (10.09.2016/10:48)hansi kend?
))) ushaq vaxti kendde geceler damda yatardiq) Hech qorxum olmazdi.Bir bilsen neche gozel olur goy uzunde ulduz choxlugu) Yuxu aparmidi bizi.Aglimiza gelmezdiki, cucu-kertenkele geler)

Bir-dost (10.09.2016/10:50)Nabranin Muxtedir kendi.
hansi kend?
Yss (10.09.2016/10:55)yerlisen?))))
Nabranin Muxtedir kendi.

Yss (10.09.2016/10:55)Nabran cennetdi))
Nabranin Muxtedir kendi.
~Aykam~ (23.09.2016/10:43)wekerin olar birden
arxada kimse var deye qorxuram. Bide qaranliqda sesler cixariram qorxmuyum deye))