canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Gecelerde sizi qorxudan ne var?
Mövzudakı mesaj sayı: 479
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 10.09.2016 / 06:31 · #371
Leyla@Quliyeva (10.09.2016/07:10)
Ele an olur kiGece qaranligda kolgemden bele qorxuram.ele an da olur ki tek bag evinde qalmişam hecneden qorxmamişam
Az mezelenirsen Zaalim qaranliqda kolge olur?
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 10.09.2016 / 06:32 · #372
Leyla@Quliyeva (10.09.2016/07:10)
Ele an olur kiGece qaranligda kolgemden bele qorxuram.ele an da olur ki tek bag evinde qalmişam hecneden qorxmamişam
Bura kimi yaxwi gemmiwdin.
Yss
YssOFF
🕒 10.09.2016 / 09:48 · #373
SiSeRoN (10.09.2016/02:06)
sen ol mendede )))gece yere yatanda harda deyiremki indi qulaqima girecek)))qorxuram))birde evvel kravatda yatanda ele bilirem ki kimse ayaq terefden ayaqimdan tutub aparacaq))
))) ushaq vaxti kendde geceler damda yatardiq) Hech qorxum olmazdi.Bir bilsen neche gozel olur goy uzunde ulduz choxlugu) Yuxu aparmidi bizi.Aglimiza gelmezdiki, cucu-kertenkele geler)
Bir-dost
Bir-dostOFF
🕒 10.09.2016 / 09:50 · #374
Yss (10.09.2016/10:48)
))) ushaq vaxti kendde geceler damda yatardiq) Hech qorxum olmazdi.Bir bilsen neche gozel olur goy uzunde ulduz choxlugu) Yuxu aparmidi bizi.Aglimiza gelmezdiki, cucu-kertenkele geler)
hansi kend?
Yss
YssOFF
🕒 10.09.2016 / 09:55 · #375
Bir-dost (10.09.2016/10:50)
hansi kend?
Nabranin Muxtedir kendi.
MiLYoNDa1oQLaN
MiLYoNDa1oQLaNOFF
🕒 10.09.2016 / 09:58 · #376
🏷 miLyonLαrın içinden seçiLmek üçün miLyonLαrı qurbαn vermeLisen, sαdece bir neferin xαtirine
Yss (10.09.2016/10:55)
Nabranin Muxtedir kendi.
yerlisen?))))
Bir-dost
Bir-dostOFF
🕒 10.09.2016 / 10:19 · #377
Yss (10.09.2016/10:55)
Nabranin Muxtedir kendi.
Nabran cennetdi))
Dataport
DataportOFF
🕒 23.09.2016 / 09:40 · #378
hecne eksine xowum gelir geceden
~Aykam~
~Aykam~OFF
🕒 23.09.2016 / 09:43 · #379
🏷 eTRaFiMDaKi "HeRKeSi" QiSQaNMa....oNLaRiN "HeCH KeS" oLDuGu YeRDe SeN HERSHEYIMSEN...
arxada kimse var deye qorxuram. Bide qaranliqda sesler cixariram qorxmuyum deye))
Dataport
DataportOFF
🕒 23.09.2016 / 09:44 · #380
~Aykam~ (23.09.2016/10:43)
arxada kimse var deye qorxuram. Bide qaranliqda sesler cixariram qorxmuyum deye))
wekerin olar birden
Cəmi mesajlar: 479
<< 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 48 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2
Keçidlər