💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Dataport (23.09.2016/10:44)Yo şukur yoxdu. Agzindan yel alsin
wekerin olar birden

Bir-dost (10.09.2016/11:19)Olan bezar, olmayanlar intizar)
Nabran cennetdi))
**__** (23.09.2016/16:34)Esebden aglamirsanki? Mende var biraz onuncun sorucdum))
Hecne prosta yuxu qacanda eseblewirem i vse ))

@Yesil_Goz@ (29Qorxmursan , qorxmursan daaaa day now eseblewirsen )))))2016/15:07)
Gecelerden qorxmuram!!!Geceler sakitcilik qulagimda nauwnik musiqi tel elimde narahat eden yox tek olsam eger ses kuy gelse biraz diksenirem amma durub gedib baxiram ki nedi colden gelen ses ya nese a
