💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 ..... axtariram.
Mövzudakı mesaj sayı: 1336

_~XEZAN~_OFF
🕒 05.09.2012 / 15:39 · #291
~_DemounT_~, Yox ele deyil.heyatda ola biler.eledirde.ama burda yox.men sevdiklerimnen inciyib kuserem.deyer verdiklerimnen.burdan heckesden.

~_DemounT_~OFF
🕒 05.09.2012 / 15:41 · #292
_~XEZAN~_, ne olsun ki? Burdakilara deyer vermirsen?

_~XEZAN~_OFF
🕒 05.09.2012 / 15:44 · #293
~_DemounT_~, Deyer verirem.ama kusmerem hec vaxt.yeni kusecek qeder deyer verdiyim yoxdu.men ancaq evimizin icindekilerden kuserem.ailemnen.hec qohumnanda kusmerem.

~_DemounT_~OFF
🕒 05.09.2012 / 15:46 · #294
_~XEZAN~_, ne bilim Vallah. Yeqin deduklerun sadece sozdu, ureyundeki sozler deil(arxani yere vurmursan pishik kimi). Mence qaygi gorduyun kesden kuse bilersen. Ferqi yoxdu orda ya burda

_~XEZAN~_OFF
🕒 05.09.2012 / 15:50 · #295
~_DemounT_~, Soz qelbdekileri ifade etmekcun vasitedir.ele duwunmuremki burdan kimse mene qaygi gosterir.ele olsaydi belkede inciyerdim

~_DemounT_~OFF
🕒 05.09.2012 / 15:52 · #296
onda "menali movzu ve fikir mubadilesi. Ama menali ve gosterishsiz" ne demekdi?

_~XEZAN~_OFF
🕒 05.09.2012 / 15:54 · #297
~_DemounT_~, Onun ne dimek oldugu qalsun Xezana.sadece wexsi fikirdir deyek.

~_DemounT_~OFF
🕒 05.09.2012 / 15:57 · #298
_~XEZAN~_, yaxshi sencanun.

_~XEZAN~_OFF
🕒 05.09.2012 / 16:00 · #299
~_DemounT_~, Ok

~_DemounT_~OFF
🕒 06.09.2012 / 00:48 · #300
bilmirem ne axtariram
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 4Keçidlər