💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
*__SeVgI_MeLeYi__* (23.08.2012/14:47)Hmm bawa duwdum toya kecal getmak istayirsan
he da deme oluremde dava ucun kimise yolmaq isdeyirem oktyabrin 23 asqanin toyudu
_WeRq_GoZeLi_ (23.08.2012/14:49)he hardan bildin birde salona niye havayidan pul verim ki
Hmm bawa duwdum toya kecal getmak istayirsan
*__SeVgI_MeLeYi__* (23.08.2012/14:51)Indidan amma tezdir 1ay qalmiw yolarsan
he hardan bildin birde salona niye havayidan pul verim ki
_WeRq_GoZeLi_ (23.08.2012/14:53)yoxxxxxxx in diden davaya baawlayimda toy qabagi baw qariwiq olacag
Indidan amma tezdir 1ay qalmiw yolarsan
WreCKeR (23.08.2012/14:57)inwallah taparsan
kohnelerden axtariram((
WreCKeR (23.08.2012/14:59)hami teze nikdedi ona gore
tapammiram axi))