💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

_MiLLioNeRsHa_ (20.05.2013/18:44)kimse petidise onun kasiba, varliya ne dexli? bawun qacmasin. ozuve hormet qoy
SLaDkiY_PrinC, ok )) sen deyendi )) ele deyirsenki kasib sene el vermez dil veren anasin bacisin veren ozunu soydurur mene dobro vermir duz deyirsen ele kasibdandisa normal oglan yaxwidi )

mekteb illerini axtariram
.gif)