💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Nik_tapmiram* (24.08.2016/15:19)Ele kadrlar wobesinin udruyem neyraan olma ))
Vusal duz dere munsifsen sen) senden yaxwi kadrlar wobesinin mudiri cixar)
Inci-cicek (24.08.2016/15:21)Evde?))
Ele kadrlar wobesinin udruyem neyraan olma ))
Inci-cicek (24.08.2016/15:27)Prezdent aparatna elin girmir ?))
Her yerde ))
Inci-cicek (24.08.2016/15:28)Senden berk yapiwim onda))
Lazim olsa catar ))
Inci-cicek (24.08.2016/15:30)Yaxwi ki boynuna aldun inciyerdim yoxsa))
Yo men tehlukeli adamam ))) yan gez ))
Inci-cicek (24.08.2016/15:13)Wexside olsayda izah ederdim
Tramadolu ne meqsedle atirsan ?
YuNuS İsHaQ (24.08.2016/17:30)Ehtiyac yoxdu. Hekim iki meqsedle yaza biler. Amma ozbawna atmaq wubhe yaradir )))
Wexside olsayda izah ederdimTramadol yalniz bir meqsedle istifade olunmur aranizda hekim olsaydi bunu daha yaxwi bilerdi.