canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Biz necə yatırıq?
Mövzudakı mesaj sayı: 450
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 24.08.2016 / 14:21 · #201
Nik_tapmiram* (24.08.2016/15:19)
Vusal duz dere munsifsen sen) senden yaxwi kadrlar wobesinin mudiri cixar)
Ele kadrlar wobesinin udruyem neyraan olma ))
Nik_tapmiram*
Nik_tapmiram*OFF
🕒 24.08.2016 / 14:25 · #202
Inci-cicek (24.08.2016/15:21)
Ele kadrlar wobesinin udruyem neyraan olma ))
Evde?))
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 24.08.2016 / 14:27 · #203
Her yerde ))
Nik_tapmiram*
Nik_tapmiram*OFF
🕒 24.08.2016 / 14:28 · #204
Inci-cicek (24.08.2016/15:27)
Her yerde ))
Prezdent aparatna elin girmir ?))
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 24.08.2016 / 14:28 · #205
Lazim olsa catar ))
Nik_tapmiram*
Nik_tapmiram*OFF
🕒 24.08.2016 / 14:29 · #206
Inci-cicek (24.08.2016/15:28)
Lazim olsa catar ))
Senden berk yapiwim onda))
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 24.08.2016 / 14:30 · #207
Yo men tehlukeli adamam ))) yan gez ))
Nik_tapmiram*
Nik_tapmiram*OFF
🕒 24.08.2016 / 14:31 · #208
Inci-cicek (24.08.2016/15:30)
Yo men tehlukeli adamam ))) yan gez ))
Yaxwi ki boynuna aldun inciyerdim yoxsa))
YuNuS İsHaQ
YuNuS İsHaQOFF
🕒 24.08.2016 / 16:30 · #209
🏷 MeN AllAhDaN BaSqA HeCnEyI OlMaYaN QuL AllAhDaN BaSqA HeR SeYi OlAnLaRaYaZiQiM GeLiR
Inci-cicek (24.08.2016/15:13)
Tramadolu ne meqsedle atirsan ?
Wexside olsayda izah ederdim
Tramadol yalniz bir meqsedle istifade olunmur aranizda hekim olsaydi bunu daha yaxwi bilerdi.
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 24.08.2016 / 19:37 · #210
YuNuS İsHaQ (24.08.2016/17:30)
Wexside olsayda izah ederdimTramadol yalniz bir meqsedle istifade olunmur aranizda hekim olsaydi bunu daha yaxwi bilerdi.
Ehtiyac yoxdu. Hekim iki meqsedle yaza biler. Amma ozbawna atmaq wubhe yaradir )))
Ne ise bow ver sohbetdi edirik de ))
Cəmi mesajlar: 450
<< 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 45 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 5
Keçidlər