💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

poduwkada yox kimi )cox nazik.qalin poduwkada yata bilmirem.

DİN@R@***@@@ (13.01.2018/16:56)Eynen
Bir qolum baliwin altinda
asimka (22.03.2018/22:09)hami da menim kimi yatir eeee basqa cur yatin da
Eynen
Sarkazm* (22.03.2018/22:11)Puah)))))nc men elim serinde olmasa yata bilmerem.
hami da menim kimi yatir eeee basqa cur yatin da