AqsHin_ (19.09.2011/15:02) YAta Bilmersizde daha butun gunu burda olursuz amma iwlesez iwe gedib gelsez lew duwersiz saat 12 uje yuxu tepikliyir eeee -
Derseden gelib yorulanda cox gec yatiram.yorgun olanda yuxu olmur.belede normal yuxum var.amma ki yuxudan oyadan olmasun yoxsa ne vaxt vaxtsiz oyansam hec vaxt gozume yuxu gelmez