Men sebirliyem munasibetde..cunki munasibet her hansi olutr olsun bir deqieye, bir gune yaranmir. Ve bir anda da son qoyasan. Sebr edirem bir yere qeder......yanliwliqlari gore gore kece kece....bir gun ise bir andaca son qoyuram. Ve Allahim hakki o insana neyinki kin...umumiyyeytle varligi bele yadimnan cixir. Kin ozu de onu deyerlendirmekdi
🏷 Не БуДиТе Во МнЕ ДьЯВоЛа! ВеДь Он ЖеСтОкО оТоМсТиТ за ОбИжЕнНоГо Во МнЕ АнГеЛа!!!
He kinliyem cox ozde .inci demiw bir necedefe bagiwlayaram ama lezgiliyim.tutdusa ozu boyda qizil ola .qurandan don geyine .qirildimsa o insana silirem yox olur vabwe yaddawlardanda