💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Bağışlayıram, amma kin saxlayıram!
Mövzudakı mesaj sayı: 414

_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 16.11.2017 / 02:00 · #251
Baxir neyniyibler mene qarwi.
Bezi weyler var bagiwlamiram aciqin cixaram bezi weylere var olunsa silerem nebilime belede kinli deyilem amma Kinimin tutmaqin kimsenin gormeyin arzu elemirem.

TamikOFF
🕒 16.11.2017 / 06:47 · #252
Baxir nede. Amma kinli deyilem.

ZeqqumagaciOFF
🕒 18.11.2017 / 06:31 · #253
🏷 Insan insani ya tamamliyamada yada tam anlayamadi..
dusuyluydu bagisdiyiram amma kin saxliyiram yeni furset dusen kimi seni meledecem yerden yere cirpacam))))
day ele dinmedee

susqun@meley_OFF
🕒 18.11.2017 / 13:20 · #254
ya bagisla ya bagislama tay kin neydi

angelozi_OFF
🕒 18.11.2017 / 15:39 · #255
🏷 YaSHaDiGiN YeRi CeNNeTe CeViRe BiLMiRSeNSe, QaCDiGiN HeR YeR CeHeNNeMDi..
Ele sehvler varki bagiwlasan arsizlawib tekrar edir, bagiwlamasanda ozunu pis hiss edirsen

~_DemounT_~OFF
🕒 18.11.2017 / 21:53 · #256
bize bir doganagin ustunde qirx il dava eliyenler deyirler) Kurdemirde yashdilardan kimnen sorushsaz deyeceyler. o vaxti bizim kendden bir dene yetimin doganagin o biri kendden kimse zornan alib. gedib doganagi aliblar qirx il de qirginin eliyibler onun)

minanaOFF
🕒 18.11.2017 / 21:55 · #257
O bağışlamaq deyil mence

**__**OFF
🕒 18.11.2017 / 22:38 · #258
Kinli olmaq yaxwidi(

svmkOFF
🕒 19.11.2017 / 01:44 · #259
Ya bagislayaram yada bagislamaram. Bagislayiram deyib kin saxlamaq menlik deyil.

-Malena-OFF
🕒 19.11.2017 / 08:52 · #260
Bagislayiram kin saxlayir bunlar bir-birine tezaddi)onda sozde baguslayirsan yeni basindan etmek ucun
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2Keçidlər