canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Bağışlayıram, amma kin saxlayıram!
Mövzudakı mesaj sayı: 414
LiFe_aND_DeaTH
LiFe_aND_DeaTHOFF
🕒 23.10.2012 / 12:25 · #31
Kinli deyilem ama vaxti gelende evezini cixiram
_QRuBiYaNKa_
_QRuBiYaNKa_OFF
🕒 23.10.2012 / 15:28 · #32
Niiiir4...kinli deilem.. Ama olunan pisliyide unutmuram.. Evez 4ixmagimda var bezen.. Men en 4oox tersem...
KurtlarVadisiPus
KurtlarVadisiPusOFF
🕒 14.11.2012 / 23:26 · #33
_QRuBiYaNKa_ (232012/16:28)
Niiiir4...kinli deilem.. Ama olunan pisliyide unutmuram.. Evez 4ixmagimda var bezen.. Men en 4oox tersem...
Mence tersi çevirende düzelir hee eledir?
Ben_olursem
Ben_olursemOFF
🕒 14.11.2012 / 23:33 · #34
Eger dogrdan svrsansa bagwlamalisan
saraton
saratonOFF
🕒 14.11.2012 / 23:33 · #35
Kin saxlamag ve bagiwlamaq ikisi bir yerde alinmaz mence
-=BraVe_HearT=-
-=BraVe_HearT=-OFF
🕒 17.11.2012 / 00:38 · #36
kin saxlamiram...ya bagiwdiyiram yada ki birdefelik silirem.
_QRuBiYaNKa_
_QRuBiYaNKa_OFF
🕒 17.11.2012 / 00:42 · #37
Baxir kimi bagiwlamaliam...!!!! Day zibilin birini bagiwlamaramki.!Allah vurmuwdu ele.. Iti-qurdu bagiwlayim... Defelerle bagiwlamiwam.. Ama mende iplerin kopdugu an deilen bir wey var.. O an 4atanda hemin itin uzunede tupurmerem he4..!!!!!
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 21.11.2012 / 00:14 · #38
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
ALLAH bagiwlamagi sevir.. insanlar niye kin saxlayir hec bilmirem..
_Vernaya
_VernayaOFF
🕒 21.11.2012 / 00:41 · #39
baqishliyirsansa nece kin saxliyirsan catmadi mene
asik5
asik5OFF
🕒 17.06.2013 / 18:26 · #40
bagiwlayib burnundan tokerem -
Cəmi mesajlar: 414
<< 1 2 3 [4] 5 6 ... 42 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2
Keçidlər