canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Bağışlayıram, amma kin saxlayıram!
Mövzudakı mesaj sayı: 414
KaPrizNaYa_MuSLimAn
KaPrizNaYa_MuSLimAnOFF
🕒 14.12.2013 / 14:58 · #71
aradaSIRADA, bes xoşuva gelir kinli olmağin?
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 14.12.2013 / 15:02 · #72
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
KaPrizNaYa_MuSLimAn (14.12.2013/14:58)
aradaSIRADA, bes xoşuva gelir kinli olmağin?
kinli deyilem..
KaPrizNaYa_MuSLimAn
KaPrizNaYa_MuSLimAnOFF
🕒 14.12.2013 / 15:03 · #73
eger bağişlamirsansa demek kin varda
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 14.12.2013 / 15:07 · #74
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
KaPrizNaYa_MuSLimAn (14.12.2013/15:03)
eger bağişlamirsansa demek kin varda
men her xirda weye gore kusmurem,eger bagiwlamiramsa demek deymez hec o adam bagiwlanmaga. sadece sag olsun amma menden uzaq olsun.gormezden gelirem.
KaPrizNaYa_MuSLimAn
KaPrizNaYa_MuSLimAnOFF
🕒 14.12.2013 / 16:09 · #75
aradaSIRADA (14.12.2013/15:07)
men her xirda weye gore kusmurem,eger bagiwlamiramsa demek deymez hec o adam bagiwlanmaga. sadece sag olsun amma menden uzaq olsun.gormezden gelirem.
ama yenede kindir. ne vaxtsa o insanla rstlaşsan sene etdiyi pislik yadiva duşecek ve ister istemez esebleşeceksen. demek ki ona qarşi kin saxlamiş olursan.
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 14.12.2013 / 16:17 · #76
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
KaPrizNaYa_MuSLimAn (14.12.2013/16:09)
ama yenede kindir. ne vaxtsa o insanla rstlaşsan sene etdiyi pislik yadiva duşecek ve ister istemez esebleşeceksen. demek ki ona qarşi kin saxlamiş olursan.
yaxwi adi KIN olsun..
KaPrizNaYa_MuSLimAn
KaPrizNaYa_MuSLimAnOFF
🕒 14.12.2013 / 16:21 · #77
aradaSIRADA (14.12.2013/16:17)
yaxwi adi KIN olsun..
yazwisiz hele adi KIN olur onun
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 14.12.2013 / 16:23 · #78
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
KaPrizNaYa_MuSLimAn (14.12.2013/16:21)
yazwisiz hele adi KIN olur onun
ela)
___SoNeFeSiM_oL___
___SoNeFeSiM_oL___OFF
🕒 14.12.2013 / 16:50 · #79
He bezeN olur
DetKa*Ya*TvoY*KaroL
DetKa*Ya*TvoY*KaroLOFF
🕒 14.12.2013 / 20:32 · #80
🏷 Sen saydigni say gor Men ne sayiram....
HeyatVarsa (03.09.2012/15:52)
Kin saxlamag??hec yaxwi deyil..
Cəmi mesajlar: 414
<< 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 42 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2
Keçidlər