💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

KaPrizNaYa_MuSLimAn (14.12.2013/14:58)kinli deyilem..
aradaSIRADA, bes xoşuva gelir kinli olmağin?

KaPrizNaYa_MuSLimAn (14.12.2013/15:03)men her xirda weye gore kusmurem,eger bagiwlamiramsa demek deymez hec o adam bagiwlanmaga. sadece sag olsun amma menden uzaq olsun.gormezden gelirem.
eger bağişlamirsansa demek kin varda
aradaSIRADA (14.12.2013/15:07)ama yenede kindir. ne vaxtsa o insanla rstlaşsan sene etdiyi pislik yadiva duşecek ve ister istemez esebleşeceksen. demek ki ona qarşi kin saxlamiş olursan.
men her xirda weye gore kusmurem,eger bagiwlamiramsa demek deymez hec o adam bagiwlanmaga. sadece sag olsun amma menden uzaq olsun.gormezden gelirem.

KaPrizNaYa_MuSLimAn (14.12.2013/16:09)yaxwi adi KIN olsun..
ama yenede kindir. ne vaxtsa o insanla rstlaşsan sene etdiyi pislik yadiva duşecek ve ister istemez esebleşeceksen. demek ki ona qarşi kin saxlamiş olursan.
aradaSIRADA (14.12.2013/16:17)yazwisiz hele adi KIN olur onun
yaxwi adi KIN olsun..

KaPrizNaYa_MuSLimAn (14.12.2013/16:21)ela)
yazwisiz hele adi KIN olur onun

HeyatVarsa (03.09.2012/15:52)
Kin saxlamag??hec yaxwi deyil..
