💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

Edalet@ (05.01.2015/18:02)He bes sen ne bilmışdin)) bayramdan qalıb dedim forumda fişeylıyim
caaaan sen qirmizi rengde urey fiweyliyirsen?

aradaSIRADA (05.01.2015/18:05)kohne weylervi burda fiweyleme soyda
He bes sen ne bilmışdin)) bayramdan qalıb dedim forumda fişeylıyim


Edalet@ (05.01.2015/18:06)Kohnede olsa sesi yaxşı cixir
kohne weylervi burda fiweyleme soyda
)))))))aradaSIRADA (05.01.2015/18:08)ama tezesin yerin vermez
Kohnede olsa sesi yaxşı cixir)))))))
))))