💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

_*_PiNk_GLLaSseS_*_ (12.09.2012/19:20)InwALLAH
Anamin 15 yawimda aldigi hediyye,Inwallah omrum boyu saxlayacam onu
nicksiz))) (13.09.2012/00:09)Sizin barmaqiniz ne incedi deve boyda
Mene alınan hediyyeleri, evvelceden soruşub alırlar))Çunki hediyye xoşuma gelmiyende süni süni gülümsemirem direm bu nediiiii))Ona gore de qaşax hediyyelerim çoxdur..Bu il qaqaşımın menim.sifarişimle
.Menimkide fil
boyda(QaRa_QaN) (13.09.2012/00:12)
Sizin barmaqiniz ne incedi deve boyda.Menimkide fil
boyda



nicksiz))) (13.09.2012/00:15).Men bilen uzuk barmaqa kecir boyuna yox da oda sepdiSohbet barmaqdan yox uzukden getdi
.
AwKa_iQnOr (12.09.2012/18:37)en cox hediyeniz nece il saxlamisiz?
ferqi yoxdu xowuma gelen adam alibsa o hediyyeni cox sevirem saxliyram hemiwe.