canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Hediye
Mövzudakı mesaj sayı: 46
_ELYA_
_ELYA_OFF
🕒 29.08.2013 / 02:44 · #21
5 yawimda Atam mene Oyuncaq Qatar almiwdi, helede saxlayiram. Bayax "Arxivden" cixarib ezizlemiwem onlari
МояДевчкаПростоАНГЕЛ
МояДевчкаПростоАНГЕЛOFF
🕒 29.08.2013 / 02:45 · #22
🏷 Sebebleri qaldir aradan ..! Zahir olsun Yaradan !
Avtomat deseydin ela olardi.uwaxlixdan oqlan kimi boyumusene ele)))
_ELYA_
_ELYA_OFF
🕒 29.08.2013 / 02:48 · #23
МояДевчкаПростоАНГЕЛ (29.08.2013/03:45)
Avtomat deseydin ela olardi.uwaxlixdan oqlan kimi boyumusene ele)))
He hele sacimi kecelde edibler, gelen geden deyib bes sizin qiziniz olmamiwdi?) ALLAH saxlasin cox yarawiqli oglandi))

hele qatarimin dayanacagi var, her ona baxanda aglayiram, bilmirem niye
МояДевчкаПростоАНГЕЛ
МояДевчкаПростоАНГЕЛOFF
🕒 29.08.2013 / 02:52 · #24
🏷 Sebebleri qaldir aradan ..! Zahir olsun Yaradan !
_ELYA_ (29.08.2013/03:48)
He hele sacimi kecelde edibler, gelen geden deyib bes sizin qiziniz olmamiwdi?) ALLAH saxlasin cox yarawiqli oglandi))hele qatarimin dayanacagi var, her ona baxanda aglayiram, bilmirem niye
Ehtiyatdi ol hokumetimiz o dayanacaqida plana salmasin)) fikir eleme bigun prensesin o dayanacaqin realinda seni gozleyer.her iwde bir xeyir var
_ELYA_
_ELYA_OFF
🕒 29.08.2013 / 02:59 · #25
МояДевчкаПростоАНГЕЛ (29.08.2013/03:52)
Ehtiyatdi ol hokumetimiz o dayanacaqida plana salmasin)) fikir eleme bigun prensesin o dayanacaqin realinda seni gozleyer.her iwde bir xeyir var
Prensesim Tixacda qalib)))

yox dogurdan pis oluram onlari gorende, eslinde sebebin bilirem. Iti yaddawim var, lap uwaqligim yadimadi. Ozude xeyalperestin biriyem. Yeqin o dayanacaga baxib, beynime hansisa fikirleri diqte etmiwem, nese xeyal etmiwem qalib yaddawda.
_charli
_charliOFF
🕒 29.08.2013 / 08:53 · #26
🏷 Eslinde yalnizlig cox gozeldi,en azindan itirecek heckimsen yoxdu!
Sepim.
*-=ReSpEcT_BoY=-*
*-=ReSpEcT_BoY=-*OFF
🕒 29.08.2013 / 11:19 · #27
🏷 ...Ne QeDeR oLsADa DiLiM aCi, SaDeLiKDiR BaSHiMiN TaCi...
nem
Raselina
RaselinaOFF
🕒 29.08.2013 / 16:07 · #28
En gozel hediyyem refiqemin aldigi boyuk miwkamdi.
МояДевчкаПростоАНГЕЛ
МояДевчкаПростоАНГЕЛOFF
🕒 29.08.2013 / 17:50 · #29
🏷 Sebebleri qaldir aradan ..! Zahir olsun Yaradan !
_ELYA_ (29.08.2013/03:59)
Prensesim Tixacda qalib)))yox dogurdan pis oluram onlari gorende, eslinde sebebin bilirem. Iti yaddawim var, lap uwaqligim yadimadi. Ozude xeyalperestin biriyem. Yeqin o dayanacaga baxib, beynime hans
Ele cox fikirlewmesene tez qojalajan)) onauzda qojasane soz yox
_ELYA_
_ELYA_OFF
🕒 29.08.2013 / 17:55 · #30
МояДевчкаПростоАНГЕЛ (29.08.2013/18:50)
Ele cox fikirlewmesene tez qojalajan)) onauzda qojasane soz yox
Bu forumda qocaldimda eybi yox)
Cəmi mesajlar: 46
<< 1 2 [3] 4 5 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2
Keçidlər