canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Qizlarla Oglanlarin duwunce terzi kimi eylence anlayiwi da ferqlidi
Mövzudakı mesaj sayı: 113
_QRuBiYaNKa_
_QRuBiYaNKa_OFF
🕒 25.09.2012 / 11:51 · #21
_~XEZAN~_ (25.09.2012/12:40)
_QRuBiYaNKa_, sizese yerinde uzanan....mirta yazan xanim hecne yazmiyacam.
Xmm.. Inanirsanki 4ox gulmeli werh yazmisan.. Allah seni guldursun.. Yerinde uzanmagin nei exlaqsizliq ve ya qebahetdi??duwun daniw..okmi?men gedib oz otagimda yerimde uzaniram ama yatmaq4un yox..movzuda indi bu deqiqe?buna ne yazmaliam?yazmaliamki yerimde 4abalairam ve otagimda yerimde tennis oynairam??mentiqin var??
_~XEZAN~_
_~XEZAN~_OFF
🕒 25.09.2012 / 11:54 · #22
_QRuBiYaNKa_, Sende mentiq gucludurde.hiss olunur.
_QRuBiYaNKa_
_QRuBiYaNKa_OFF
🕒 25.09.2012 / 11:55 · #23
_~XEZAN~_ (25.09.2012/12:54)
_QRuBiYaNKa_, Sende mentiq gucludurde.hiss olunur.
Yooo gozel sene 4atammaramee mentiqde... Sen dexwetizmsen prosta.
_~XEZAN~_
_~XEZAN~_OFF
🕒 25.09.2012 / 11:58 · #24
_QRuBiYaNKa_, Narahat olma sen terefden men ele gorunurmse,men terefde sen tam ferqli gorunursen.
_QRuBiYaNKa_
_QRuBiYaNKa_OFF
🕒 25.09.2012 / 12:03 · #25
_~XEZAN~_ (25.09.2012/12:58)
_QRuBiYaNKa_, Narahat olma sen terefden men ele gorunurmse,men terefde sen tam ferqli gorunursen.
Sen terefden nece gorunmeyimin derdini 4ekseydim bunlari sene yazmazdim.. Paddelka angel menlik deilee gooozellll. men ozumem oldugum kimi davraniram maskalanmiram..yeqin bildindee..neysee iwinde ol...!
_~XEZAN~_
_~XEZAN~_OFF
🕒 25.09.2012 / 12:06 · #26
_QRuBiYaNKa_, Gedin iwinizle mewgul olun xanim qiz.kim necedi ozune.sozum yoxdur.daha yazmiyun,yazmaq fikrim yoxdur hecne.yazandada bileremki kime yaziram.
~_DemounT_~
~_DemounT_~OFF
🕒 25.09.2012 / 12:06 · #27
ele duhunce ferqi yaradir eylence anlayishindaki ferqleri
AwKa_iQnOr
AwKa_iQnOrOFF
🕒 25.09.2012 / 12:07 · #28
dalawmiyin xahiw.eylence movzusu bir defede olub dava duwmuwdu.neise sual verim .eylence nediki?
_QRuBiYaNKa_
_QRuBiYaNKa_OFF
🕒 25.09.2012 / 12:08 · #29
_~XEZAN~_ (25.09.2012/13:06)
_QRuBiYaNKa_, Gedin iwinizle mewgul olun xanim qiz.kim necedi ozune.sozum yoxdur.daha yazmiyun,yazmaq fikrim yoxdur hecne.yazandada bileremki kime yaziram.
Agilli ol! Iwinle mewgul ol!sene yazdigima sevin...
_QRuBiYaNKa_
_QRuBiYaNKa_OFF
🕒 25.09.2012 / 12:08 · #30
AwKa_iQnOr (25.09.2012/13:07)
dalawmiyin xahiw.eylence movzusu bir defede olub dava duwmuwdu.neise sual verim .eylence nediki?
Aglawma movzusu olsa he4 dava duwmezeee..
Cəmi mesajlar: 113
<< 1 2 [3] 4 5 ... 12 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər