canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Qizlarla Oglanlarin duwunce terzi kimi eylence anlayiwi da ferqlidi
Mövzudakı mesaj sayı: 113
~_DemounT_~
~_DemounT_~OFF
🕒 25.09.2012 / 12:20 · #41
_QRuBiYaNKa_ (25.09.2012/13:19)
Noolub??
hech ne. nese hiss eledun?
AwKa_iQnOr
AwKa_iQnOrOFF
🕒 25.09.2012 / 12:21 · #42
_QRuBiYaNKa_, he Allah saxlasin.senincun inwallah olsun eylencen olsungorursuz hec elencemiz yoxduye.durub bow bow dalawirsiz burdanece yawin varki.
_QRuBiYaNKa_
_QRuBiYaNKa_OFF
🕒 25.09.2012 / 12:22 · #43
~_DemounT_~ (25.09.2012/13:20)
hech ne. nese hiss eledun?
Hiss etmesem sual vermezdimkiii)
_QRuBiYaNKa_
_QRuBiYaNKa_OFF
🕒 25.09.2012 / 12:24 · #44
AwKa_iQnOr (25.09.2012/13:21)
_QRuBiYaNKa_, he Allah saxlasin.senincun inwallah olsun eylencen olsungorursuz hec elencemiz yoxduye.durub bow bow dalawirsiz burdanece yawin varki.
He urey 4oox sag ol.. Gelecekde senede Inwallah.. Amin.. Dalawmaq istemiremeee prosto xanim4a ele istir ozunu yaxwi gostere.. Nese.. Anketde hAmisi var. Yalan yazmirmki)
~_DemounT_~
~_DemounT_~OFF
🕒 25.09.2012 / 12:24 · #45
_QRuBiYaNKa_ (25.09.2012/13:22)
Hiss etmesem sual vermezdimkiii)
ne hiss eledun?? qorxulu shey ki deil))
_QRuBiYaNKa_
_QRuBiYaNKa_OFF
🕒 25.09.2012 / 12:26 · #46
~_DemounT_~ (25.09.2012/13:24)
ne hiss eledun?? qorxulu shey ki deil))
Yaxwi ki qorxulu deil)))
~_DemounT_~
~_DemounT_~OFF
🕒 25.09.2012 / 12:28 · #47
_QRuBiYaNKa_ (25.09.2012/13:26)
Yaxwi ki qorxulu deil)))
qorxardun hee??))
_QRuBiYaNKa_
_QRuBiYaNKa_OFF
🕒 25.09.2012 / 12:29 · #48
~_DemounT_~ (25.09.2012/13:28)
qorxardun hee??))
Ureyim gederdi.
AwKa_iQnOr
AwKa_iQnOrOFF
🕒 25.09.2012 / 12:29 · #49
_QRuBiYaNKa_, can zarafatsiz yaxwi qizdi xezan. uje 1aydi taniyiram.evvel mene soyuq gelirdi yalan dimiycem indi en cox istediyim qizlardan biridi burda..he anketine baxdim.qewengdi.
_QRuBiYaNKa_
_QRuBiYaNKa_OFF
🕒 25.09.2012 / 12:32 · #50
AwKa_iQnOr (25.09.2012/13:29)
_QRuBiYaNKa_, can zarafatsiz yaxwi qizdi xezan. uje 1aydi taniyiram.evvel mene soyuq gelirdi yalan dimiycem indi en cox istediyim qizlardan biridi burda..he anketine baxdim.qewengdi.
Ay urey men demedim ki pisdi.. Pis deib haqqina girmerem hemde pisliyini gormemiwem.. Sadece ozunun xowu gelir diesen davadan..neyse bow ver.. Ke4di getdi. twk bitow.
Cəmi mesajlar: 113
<< 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər