💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

_~XEZAN~_ (182012/21:43)
Men bilmirem.Amma yazilan maraqli idi.Yaxwilari yazilsaydi oxuyardim


*VINCCENT* (18Heqiqeten buna cox guldum :2012/21:44)
Bu da gulmeli idi)

Milcek mindik cay kecdik, yabaynan dovga icdik