💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

Sarkazm* (17.05.2020/23:00)bashina kubik sen ne vaxtdan barli olmusan?)))))
Ay kasiblar,blin kasib iyi gelir ee sizden,metro iyi gelir)))
*LAVINIA* (17.05.2020/23:38)Menim pulumu balta kesmir eee(qepikdi ona gorə)
bashina kubik sen ne vaxtdan barli olmusan?)))))

Sarkazm* (17.05.2020/23:49)onda mene borca verde))))
*LAVINIA*, Sberbank kartin nomresin atim?))xotya putin sag olsun 30 min gonderib posobiya var idi
*LAVINIA* (17.05.2020/23:51)Deyirem kasibsiz direşmisiz de))))
onda mene borca verde))))

Sarkazm* (17.05.2020/23:51)tirkalama yene skren edib ataram))))
Deyirem kasibsiz direşmisiz de))))
*LAVINIA* (17.05.2020/23:55)Tortun pullaridi ee hamisi vurur karta)))))
tirkalama yene skren edib ataram))))

*LAVINIA* (17.05.2020/23:59)O yigdigin var ee onun uzunu de cek arxsininda gonder mene))))
Sarkazm*, 2 kart var birinde 1000falan saxliyiram gundelik xerclikchun o birinde yigiram)))