💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
_WeRq_GoZeLi_ (19.11.2012/14:38)dushsunde onsuzda men nomreye baxmiramki...ancaq imkan varsa 2 manat gonder)) shexsiye yaziram.
Twk gondarim amma nomrem duwecey axi.
-=BraVe_HearT=- (19.11.2012/14:40)Sime baxdim sen dema serf gormuwem 7qepikmiw kontur))))))
dushsunde onsuzda men nomreye baxmiramki...ancaq imkan varsa 2 manat gonder)) shexsiye yaziram.
_WeRq_GoZeLi_ (19.11.2012/14:42)yaxwida uwaq olarsan)) exxx kontur zad lazim deyil.seni yoxluyurdum xesis)))
Sime baxdim sen dema serf gormuwem 7qepikmiw kontur))))))
-=BraVe_HearT=- (19.11.2012/14:50)Kopik manim diwimdir))))man qacdim eeeee
yaxwida uwaq olarsan)) exxx kontur zad lazim deyil.seni yoxluyurdum xesis)))

_WeRq_GoZeLi_ (19.11.2012/14:53)diwunnen olar?
Kopik manim diwimdir))))man qacdim eeeee

-=BraVe_HearT=- (19.11.2012/14:55)Varki hamisini qurd yeyib
diwunnen olar?
._WeRq_GoZeLi_ (19.11.2012/14:58)
Varki hamisini qurd yeyib.
))