I'm unstoppable... I'm a porsche with no brakes.... I'm invincible.... Yeah ... I win every single game.. I'm so powerful... I don't need batteries to play... I'm so confident... Yeah. I'm unstoppable today... ❤
Bu şarkıyı dinlerken kendimi şöyle düşünmekten alamıyorum; Aurora bir melekmiş ve dünyaya inmek istediği cennetten atılmış ve dünyanın düşündüğü gibi olmadığını fark ettiğinde de bu şarkıyı yazmış gibi geliyor... " ve ben çok uzaklara koşuyordum. Bir gün bu dünyadan kurtulabilir miyim? Kimse bilmiyor, kimse. Ve ben yağmurda dans ettim. Canlı hissettim, şikayet edemem. Ama şimdi beni evime götür. Ait olduğum yere.. Artık dayanamıyorum." Auroranın mahnısına yazılmış maraqlı bir şərh