Saytın Ən varlısı ol : Walkman - 10 manat
Sayta Daxil Olun!
Ehli_muslim [Off] (01.11.2012 / 21:16) |
Ehli_muslim [Off] (01.11.2012 / 21:17) |
Əbül-Aliya (Allah ona rəhmət etsin!) demişdir: “Mən Quranı sizin Peyğəmbərinizin e vəfatından 10 il sonra oxudum. Ona görə də Allah mənə iki xeyir bəxş etdi və bilmirəm ki, ikisindən hansı daha yaxşıdır: Allahın məni İslamın doğru yoluna yönəltməsi və yaxud Allahın məni həruri (xəvaric) etməməsi”.
Ehli_muslim [Off] (01.11.2012 / 21:18) |
Xəvaric-xaricah kəliməsinin cəmidir, bu söz (ta`ifah) qrup mənasını verir. Onlar bidətçi bir tayfadırlar və onların peyda olması İslamda ilk baş verən bidət hadisəsidir. Bu hadisə Sünnə (hədislər) və səhabələrin ifadələrində qınanan bir hadisə kimi tanınmışdır. Onların belə adlandırılmasının səbəbi müsəlmanların ən xeyirlilərinə, camaata (müsəlmanların ittifaq halında olan birliyi), müsəlmanların yekdilliklə seçdikləri həqiqi rəhbərə qarşı qiyam qaldırmalarıdır. Bu üsyankarlıq istər Raşidi xəlifələrə, istərsə də onlardan sonra gəlmiş əməlisaleh şəxsə və ya hər hansı bir rəhbərə qarşı olsun, bunun deyilən adın verilməsində heç bir fərqi yoxdur. Onlara belə bir adın verilməsinin digər səbəbi də onların camaatın yolunu tərk etdiklərinə görədir.
Şəhristani demişdir: “Müsəlmanların seçdiyi həqiqi rəhbərlərə qarşı çıxan kəslər varsa, onlar xəvaric (xarici) adlandırılmalıdır. Bu üsyankarlıq istər Raşidi xəlifələrə, istərsə də onlardan sonra gəlmiş əməlisale...
Ardını oxu >>
Ehli_muslim [Off] (01.11.2012 / 21:20) |
Qadı İyad demişdir: “Onlara Peyğəmbərin bu: “Onlar dindən çıxacaqlar...” - sözünə görə Mariqah (dönük, çıxmış) deyilmişdir. Onlar əl-Maariqah adından başqa bütün ad və titullardan məmnun olmuşlar.
Onlar həmçinin hərurilər adlandırılmışlar. Çünki onlar Hərura adlanan yerdə üsyan etmişdilər. Bu yer Kufəyə yaxın şəhər adıdır. Həmçinin ən-Nəhrəvan camaatı deyə adlandırılmışlar. Çünki Əli t orada onlara qarşı vuruşmuşdur.
Əli ilə Müaviyə (Allah onlardan razı olsun!) sülh bağlamaq üçün münsiflər seçdikdə buna qarşı etiraz edib: “Hökm yalnız Allaha məxsusdur” – dediklərinə görə muhakkimələr adlandırılmışlar”.
Ehli_muslim [Off] (01.11.2012 / 21:23) |
Onlar Peyğəmbərə e, yalnız Allahdan xəbər verdiyi Quran və onu açıqlayan Sünnədə tabe olurlar. Əgər Peyğəmbərin e buyurduğu Quranın zahiri mənasına müxalif olarsa, onlar Quranın məhz həmin zahiri mənasına əsaslanırlar.
Onlar həmçinin zalım rəhbərə və yaxud vacib Sünnəyə müxalif olan rəhbərə qarşı çıxmağın vacibliyi və ya caiz olması görüşündədirlər.
Onlar özlərini Osman və Əlidən (Allah onlardan razı olsun!) uzaq olduqlarını hesab edir və bunu ən üstün ibadət sayırlar.
Beləcə bu bidət tərəfdarları günümüzə qədər firqə və ya qruplaşma şəklində qalmaqdadırlar.
Ehli_muslim [Off] (01.11.2012 / 21:26) |
Əhli Sünnə və camaatın etiqadına görə xəvaricilər müsəlmanların birliyini pozan batil və bidətçi firqədirlər.
Xəvariclərin təkfir olunması ilə əlaqədar alimlərin iki məşhur rəyi vardır. Düzgün rəy onların kafir olmamasını deyən rəydir. Səhabələr onlara qarşı vuruşmaq fikrində yekdil olsalar da onlara kafir deməmişlər. Xəvariclər nahaq qan tökməyincə və müsəlmanların mallarına əl qoymayınca səhabələr onlarla vuruşmadılar. Onlara qarşı döyüşməkdə məqsəd onların kafir olması deyildi, sadəcə olaraq onların zülmünün qarşısını almaq idi. Bu səbəbdən, səhabələr xəvariclərin qadınlarının şərəfinə toxunmur, mallarını da qənimət götürmürdülər.
Ehli_muslim [Off] (01.11.2012 / 21:28) |
Xəvariclər müsəlmanları mürtəd adlandırana qədər müsəlmanlar onlarla bu cür davranırdılar. Peyğəmbər e onları İslamdan çıxarmamış, əksinə onları müsəlman saymış və onların cəhənnəmdə əbədi qalacaqlarını söyləməmişdir. Bax bu böyük qaydadır və bunun nəzərə alınması çox əhəmiyyətlidir.
Ehli_muslim [Off] (01.11.2012 / 21:29) |
Elm adamlarına görə bu mənfur məzhəb meydana çıxarsa, müsəlmanlar ilk növbədə onları Allah yoluna dəvət etməklə və insanları bu haqda maarifləndirməklə müalicə etməlidirlər.
Ardarazli [Off] (01.11.2012 / 21:31) |
Ehli_muslim [Off] (01.11.2012 / 21:41) |
Tərifəlayiq və Uca Allahın yoluna dəvət edən insanın öyrənməsi münasib olan ən mühüm mövzulardan biri də müsəlmanların indiki və gələcək vəziyyətləri üçün əhəmiyyətli olan məsələlərin öyrənilməsidir. Xüsusilə də ixtilafların, münaqişələrin və “Haqq mənimlədir” deyənlərin çoxaldığı bu əsrdə bugünkü mühazirənin mövzusu çox əhəmiyyətlidir.
Elave edilmiş fayl yoxdur
Yeniler yuxarıOnlayn Tanışlıq: 3048 / 673