💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
*-=ReSpEcT_BoY=-* (14.11.2012/21:09)Like )).
Asqiranda"caaaan" deyecek Sevgilim olmasada"qalofkasi" deyen bratlarim var:D
).
).Eksperd (14.11.2012/20:56)
Dunyada dolmayan yegane wey nedi? -Azerbaycan marwurutu:)) -kecin orta bowdu mehriban olun:D

Ardarazli (14.11.2012/22:04)
Awkima "biraz tebii ol oldugun kimi gorun" didim. Kawki demez olaydim. Bir aydi biglarini qirxdira bilmipem))

*-=ReSpEcT_BoY=-* (14.11.2012/21:09)Qalofka
Asqiranda"caaaan" deyecek Sevgilim olmasada"qalofkasi" deyen bratlarim var:D
